۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین اجازه هیچ تعرضی به عزت و شرف ملت ایران را نمی‌دهیم
کد خبر: ۳۶۶۱۳۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۹ ساعت: ۱۰:۵۹ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

اجازه هیچ تعرضی به عزت و شرف ملت ایران را نمی‌دهیم

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز ما در چند جبهه مبارزه با امریکا و رژیم صهیونسیتی می‌جنگیم و با هر کسی بخواهد بزرگی، عظمت و شرف ملت ما را هدف قرار دهد می‌جنگنیم.

اجازه هیچ تعرضی به عزت و شرف ملت ایران را نمی‌دهیم
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، سردار سرلشکر حسین سلامی در در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های سپاه صاحب‌الامر «عج» استان قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن حضرت زهرا (س) سپاه استان برگزار شد، اظهار کرد: خوشحالم که افتخار حضور در قزوین را پیدا کردم، سرزمینی سرشار از افتخار، علما و فقهای عالی مقام و بیش از سه هزار شهید که هر یک حقیقتاً ستاره درخشانی در آسمان امت اسلام، ملت ایران و سرزمین با برکت استان قزوین هستند.
 
وی افزود: امیرالمومنین (ع) فرمودند اگر دشمنی در عمق سرزمین یک ملتی قدم بگذارد آن ملت ذلیل می‌شود و پیشکسوتان دفاع مقدس حجت‌های این سرزمین در دفاع از خاک و میهن هستند.
 
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: کشور با این شجاعت‌ها با افتخار میماند، اگر شما در آن میدان‌های سخت نمی‌جنگیدید نه تنها ایران بلکه هیچ یک از سرزمین‌های اسلامی از سلطه دشمن خارج نمی‌شد. 
 
این مقام ارشد نظامی گفت: در این یک ماه نیم وقتی دشمن از آن نقاب بیرون آمد و تصویر واقعی او روشن شد، تازه منطق انقلاب اسلامی هم برای جهانیان آشکار شد و همه فهمیدند وقتی که این انقلاب با روشنی‌بخشی رهبرش، جهان را با استکبار آشنا می‌کرد یک حقیقت بود.
 
وی با اشاره به مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد: امروز شاهد هستیم که جهان چگونه علیه استکبار متحد شده است.

حاکمان در نظام اسلامی خادم مردم هستند 

سلامی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند؛ این بسیجیان که به مردم خدمت می‌کنند از مردم شناسنامه نمی‌خواهند و نمی‌پرسند که تو انقلابی هستی یا نه؟ مسلمان هستی یا مسیحی؟ چه بسا مثل خورشید برای همه گرما بخش هستند و بدون منت مثل باران بهاری می‌بارند.
 
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ما مسئولان امانت‌داریم و مالک نیستیم، حاکمان در نظام اسلامی خادم هستند و بال‌های خدمت‌گذاری خود را برای وارثان که مستضعفان هستند باز می‌کنند.
 
وی بیان کرد: پیشوایی مستمندان در میراث‌داری زمین منطق ماست، و اینکه در این مسیر خدمت کنیم افتخار ماست.
 
این مقام ارشد نظامی خاطرنشان کرد: امروز ما در چند جبهه مبارزه با امریکا و رژیم صهیونسیتی می‌جنگیم و با هر کسی بخواهد بزرگی، عظمت و شرف ملت ما را هدف قرار دهد می‌جنگنیم.

مبارزه با فقر و محرومیت

وی افزود: ما با فقر و محرومیت هم می‌جنگیم و کشورمان را می‌سازیم، کشور را با این همه عاطفه و احساس و انفاق و برادری و انقلابی خواهیم ساخت.
 
سلامی تاکید کرد: این کشور به برکت قلب‌های بزرگ ساخته می‌شود، ایمان قلبی و احساس برادری سرمایه‌های عظیم ما برای حرکت به سمت قله‌هاست.
 
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند ما به قله نزدیک هستیم؛ لذا امروز نشانه‌های پیروزی در جبهه‌های مختلف را می‌بینید که چگونه دشمن را مچاله، پشیمان و درمانده و درراه مانده کرده‌ایم.
 
وی در پایان گفت: از آحاد بسیجیان که در روستاها مثل نسیم حیات‌بخش نور امید را برافروختند قدردانی می‌کنیم.
 
انتهای خبر/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان