۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین جشنواره میراث فرهنگی، فرصتی برای شناسایی ظرفیت‌های اصیل قزوین
کد خبر: ۳۶۶۱۲۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۸ ساعت: ۲۳:۲۴ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

جشنواره میراث فرهنگی، فرصتی برای شناسایی ظرفیت‌های اصیل قزوین

استاندار قزوین گفت: برگزاری جشنواره چند رسانه‌ای در قزوین یک رفتار خوش‌کرانه است و در شرایطی که به تولید محتوا نیاز داریم این کار ارزشمند می‌تواند به معرفی داشته‌های تاریخی ما کمک کند.

جشنواره میراث فرهنگی، فرصتی برای شناسایی ظرفیت‌های اصیل قزوین
به گزارش خبرنگار فرهنگ وهنر پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین، محمد مهدی اعلایی  چهارشنبه شب در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره ملی چند رسانه ای میراث فرهنگی که در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهارکرد: اگر بنا بود ایران چیزی جز میراث فرهنگی نداشته باشد، این داشته به تنها برای آن کفایت می‌کرد.
وی ادامه داد: برگزاری جشنواره چند رسانه‌ای در قزوین یک رفتار خوش‌کرانه است و در شرایطی که به تولید محتوا نیاز داریم این کار ارزشمند می‌تواند به معرفی داشته‌های تاریخی ما کمک کند.

استاندار قزوین تصریح کرد: بسیار به جاست که دومین جشنواره چندرسانه‌ای کشور در شهری برگزار می‌شود که بیشترین بنای تاریخی را در خود جای داده است.

وی افزود: اميد است این جشنواره به خوبی بتواند ظرفیت‌های فرهنگی استان قزوین را به همگان نمایان کند و ما هم بتوانیم به نحو احسن آداب میزبانی را به جای آوریم.

اعلایی در پایان گفت: حضور چهره‌های شاخصی چون پرفسور ساروخانی و دکتر علی اکبر صالحی، حجت‌الاسلام ابوترابی در کنار ستاره‌های نامداری چون شهید رجایی، بابایی و لشگری‌ها که داشتن هریک از آنها به تنهایی برای یک شهر کافی است، از قزوین شهری نامدار و پرافتخار ساخته است.

انتهای خبر/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان