۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین دستگاه‌های پیشرفته بیمارستان ولایت قزوین به بهره‌برداری رسید
کد خبر: ۳۶۶۱۱۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۸ ساعت: ۲۰:۵ ↗ لینک کوتاه

با حضور رئیس کمسیون بهداشت و درمان مجلس؛

دستگاه‌های پیشرفته بیمارستان ولایت قزوین به بهره‌برداری رسید

دستگاه سی تی سیمولیشن و سی تی آنژیو مرکز آموزشی و درمانی ولایت به بهره‌برداری رسید.

دستگاه‌های پیشرفته بیمارستان ولایت قزوین به بهره‌برداری رسید
به گزارش حوزه سلامت پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی علوم پزشکی استان قزوین، در ادامه سفر رئیس کمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به استان قزوین دستگاه‌های سی تی سیمولیشن و سی تی آنژیو مرکز آموزشی و درمانی ولایت افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

حسینعلی شهریاری در آیین افتتاح این دستگاه‌ها که با حضور فاطمه محمدبیگی، نماینده مردم قزوین ،البرز و آبیک و دکتر عبداله دیدبان رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد گفت: اولویت مشکلات استان‌ها رصد شده و مسائل بهداشتی در اولویت قرار دارد و باید به سمتی حرکت کنیم که مردم کمتر بیمار شوند زیرا هزینه‌های درمان بسیار بالاست.

دبیر مجمع خیرین کشور در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص اولویت‌ها در بخش بهداشت و درمان گفت: اولویت دولت و مجلس اتمام پروژه‌های نیمه تمام و با پیشرفت بالای 60 درصد است و تا زمانی که پروژه‌های نیمه تمام تکمیل نشود پروژه جدید آغاز نخواهد شد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در زمینه استفاده بهینه از تجهیزات پزشکی باید توجه لازم را داشته باشیم و باید نسبت به بروزرسانی تجهیزات اقدام کنیم و از ظرفیت تجهیزات تا جایی که امکان دارد بهره ببریم.

گفتنی است در این برنامه رئیس و اعضای مجمع خیرین سلامت استان، معاونین دانشگاه علوم پزشکی قزوین وجمعی از ومدیران ستادی و مرکز آموزشی درمانی ولایت نیز حضور داشتند.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان