۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین انجمن اسلامی پزشکان ۵۶ شعبه در سطح کشور دارد
کد خبر: ۳۶۶۱۱۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۸ ساعت: ۱۹:۱۸ ↗ لینک کوتاه

دبیر انجمن اسلامی پزشکان استان قزوین:

انجمن اسلامی پزشکان ۵۶ شعبه در سطح کشور دارد

دبیر انجمن اسلامی پزشکان استان قزوین گفت: در حال حاضر انجمن اسلامی پزشکان ۵۶ شعبه در سطح کشور دارد که در دانشگاه‌ها و استان‌ها فعال است.

انجمن اسلامی پزشکان ۵۶ شعبه در سطح کشور دارد
به گزارش خبرنگار سلامت پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، فاطمه محمدبیگی در مجمع عمومی انجمن اسلامی پزشکان استان قزوین که بعدازظهر امروز با حضور مسئولان استانی و کشوری در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری مجمع عمومی انجمن اسلامی پزشکان استان قزوین برای همدلی اعضای حوزه سلامت و همچنین پاسداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، شهدای غزه و به ویژه شهیدان سلامت غزه هستیم.

وی با اشاره به جنایات ددمنشانه اسرائیل در غزه و فلسطین بیان کرد: در جریان طوفان الاقصی و هفت اکتبر شاهد جنگ عظیم بین جبهه حق و باطل بودیم و در مدت بیش از یک ماه گذشته، دل‌های مردم دنیا با دیدن صحنه‌هایی از حملات جنایتکارانه رژیم وحشی و کودک‌کش صهیونیستی به درد آمد و جریحه دار شد.

انجمن اسلامی پزشکان ۵۶ شعبه در سطح کشور دارد

دبیر انجمن اسلامی پزشکان استان قزوین به بازگشت پیکر مطهر شهید مدافع حرم الیاس چگینی به وطن اشاره کرد و گفت: پیکر این شهید بزرگوار پس از گذشت هشت سال از زمان شهادت، به آغوش وطن و خانواده معظم ایشان باز‌می‌گردد.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت استان قزوین عنوان کرد: در دوران همه‌گیری کرونا متاسفانه تعداد زیادی از کادر بهداشت و سلامت کشور در راه نجات بیماران جانشان را از دست دادند اما همچنان با وجود شرایط سخت کاری، سفیدپوشان عرصه سلامت برای کمک به مسئولان و مردم جهادگر وارد صحنه شده و خلق حماسه کردند.

تشکیل انجمن اسلامی پزشکان با هدف ارتقای سطح سلامت مردم استان

محمدبیگی تصریح کرد: امروز انجمن اسلامی پزشکان کشور و استان قزوین در یک تجدید حیات رو به جلو، مجددا در حال یارگیری و جذب اعضا است که با هدف به روز شدن، بررسی مشکلات حوزه سلامت، برگزاری مراسم جهت بررسی مشکلات صنفی و پیدا کردن راه‌ حل‌ها، بررسی مشکلات اجتماعی و مباحث حوزه عدالت در سلامت، ارتقای سطح سلامت مردم، افزایش مشارکت اجتماعی و پایبندی به نظام جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده است.

وی با اشاره به فعالیت این انجمن در سطح کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر انجمن اسلامی پزشکان ۵۶ شعبه در سطح کشور دارد که در دانشگاه‌ها و استان‌ها فعال است و در استان قزوین امیدواریم بتوانیم با حضور اقشار مختلف عرصه دخیل در حوزه سلامت، کارهای برجسته‌ای در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و صنفی به انجام برسانیم و با یک زیرساخت جدید و رو به رشد، خدمات خوبی را ارائه دهیم.

این مسئول در پایان تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی، مجمع خیرین سلامت، نظام پزشکی و پرستاری و همه افراد دخیل در حوزه سلامت با همدلی می‌توانند در انجمن اسلامی پزشکان مشارکت داشته باشند و امیدواریم همه با همدلی بتوانیم آبروی حرفه سلامت را ارتقا داده و شرمنده مردم نشویم.

گفتنی است؛ در این مراسم دکتر حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، دکتر فاطمه محمدبیگی رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین، دکتر پیمان قجربیگی مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین، دکتر عبدالله دیدبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، اعضای شورای شهر قزوین و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند.

در پایان مراسم خانواده معظم شهدای مدافع سلامت با حضور مسئولان تجلیل شدند.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان