۱۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۰ جمعه

صبح قزوین برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان قزوین در آذر ماه
کد خبر: ۳۶۶۱۱۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۸ ساعت: ۱۰:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین خبر داد:

برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان قزوین در آذر ماه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین از برگزاری انتخابات مجمع عمومی خانه مطبوعات استان قزوین در آذر ماه امسال خبر داد.

برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان قزوین در آذر ماه
به گزارش حوزه فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین؛ حسین براتی از برگزاری انتخابات مجمع عمومی خانه مطبوعات استان قزوین در آذر ماه امسال خبر داد و اظهار کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته انتخابات خانه مطبوعات استان قزوین به صورت الکترونیک از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر روز ۲۸ آذر ماه برگزار می شود.
 
وی افزود: با برگزاری انتخابات خانه مطبوعات، اعضای هیات مدیره و بازرسان این نهاد برای مدت سه سال انتخاب می شوند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین عنوان کرد: اداره ارشاد استان حامی و پشتیبان خبرنگاران استان است و امیدواریم با راه اندازی خانه مطبوعات، شاهد انجام اقدامات و تصمیمات ارزشمندی در امور مربوط به آموزش تخصصی خبرنگاران همچنین ساماندهی و رفاه بیشتر جامعه رسانه ای استان قزوین باشیم.
 
این مسئول تاکید کرد: خانه مطبوعات استان قزوین باید فعال شود تا در حوزه فعالیت رسانه‌ها و بهبود شرایط خبرنگاران بتوان درست و قانونمند تسهیل گری کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: مطبوعات و رسانه‌ها به عنوان یکی از موثرترین عوامل رشد فرهنگ عمومی کشور، نقشی اساسی در جهت تحقق اهداف انقلاب و نظام و همچنین اشاعه ارزش­‌های انقلابی و تنویر افکار عمومی دارند و انعکاس دهنده رویدادها و مشکلات در راستای رفع کمبودها و نواقص هستند.  
 
براتی تاکید کرد: قطعا اعلام نظرات، پیشنهادات و انتقادات اصحاب رسانه در جهت پویایی و بهتر شدن شرایط فرهنگی، هنری و رسانه‌ای استان کمک‌کننده و تسریع‌دهنده است. 
 
گفتنی است؛ این دوره، پنجمین دوره انتخابات خانه مطبوعات خواهد بود و هم اکنون 147نفر از اصحاب رسانه استان در آن عضویت دارند.
در انتخابات خانه مطبوعات کاندیداها در بخش مدیران مسئول، خبرنگاران، نمایندگان روزنامه‌های سراسری، خبرگزاری‌ها و بازرس‌ها شرکت می‌کنند.

انتهای خبر/‌‌۱۳۰۰   

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان