۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین دوقلوها ۵۰ خانه را خالی کردند
کد خبر: ۳۶۶۰۸۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۶ ساعت: ۱۴:۵۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:

دوقلوها ۵۰ خانه را خالی کردند

فرمانده انتظامی استان از دستگیری دوقلوهایی که به ۵۰ منزل دستبرد زدند خبر داد.

دوقلوها ۵۰ خانه را خالی کردند
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: به دنبال وقوع چندين فقره سرقت منزل در شهر قزوین موضوع شناسايی و دستگيری سارق يا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قزوین قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام يک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنين جمع‌آوری سرنخ‌های موجود در صحنه نهايتاً رد پای دو برادر دو قلو را در اين سرقت‌ها به دست آورده و با شناسايی هويت اصلی آنان دريافتند که اين افراد جزو مجرمان غيربومی و در حرکت هستند كه با سکونت در یکی از استان‌های مجاور و تشکیل باندی حرفه‌ای در طول هفته به قزوین عزیمت کرده و دست به سرقت می‌زنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه با رصد هوشمندانه کارآگاهان، منزل اجاره‌ای متهمان در استان همجوار شناسايی و رفت و آمد آنان زیر نظر گرفته شد، خاطرنشان کرد: با کنترل رفت و آمد متهمان مشخص شد، دو نفر از بستگان این افراد از استان‌های غربی برای همکاری در سرقت به مخفیگاه آنان آمده‌اند و ماموران پس از سه روز تعقیب و مراقبت این سارقان، اعضای چهار نفره این باند را که برای انجام سرقت عازم قزوین بودند در ورودی شهر قزوین دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

ابراهیمی با بیان اینکه این سارقان در تحقیقات صورت گرفته به بیش از 50 فقره سرقت منزل در قزوین اعتراف کردند تصریح کرد:ارزش اموال مسروقه توسط این افراد بیش از 400 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی در پايان با اشاره به معرفی متهمان به دستگاه قضائی به همشهريان توصيه کرد: به هشدارهای پليسی در راستای پيشگيری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پليس 110 گزارش نمايند.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان