۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین بنگاه متخلف در قزوین پلمب شد
کد خبر: ۳۶۶۰۷۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۶ ساعت: ۹:۲۰ ↗ لینک کوتاه

با ورود تعزیرات حکومتی؛

بنگاه متخلف در قزوین پلمب شد

رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی قزوین، از محکومیت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و پلمب مشاور املاک متخلف خبر داد.

بنگاه متخلف در قزوین پلمب شد
به گزارش حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان قزوین؛ جعفر جان احمدی با تاکید بر خدمت‌رسانی دقیق، سریع و صیانت از حقوق شهروندان گفت: با شکایت شاکی خصوصی از یک مشاور املاک، پرونده ای در تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی قزوین افزود: با بررسی شواهد و مستندات، تخلف گران‌فروشی و دریافت کمیسیون اضافه بر نرخ مصوب این واحد صنفی محرز شد، متصدی مشاور املاک علاوه بر بازگرداندن ۱۹۲ میلیون ریال در حق شاکی، به پرداخت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و واحد صنفی متخلف پلمب با نصب پارچه به مردم معرفی شد.

جان احمدی گفت: عدم رعایت سقف افزایش اجاره بهاء، عدم رویت اصل سند و مدارک هویتی معامله‌کنندگان، نداشتن پروانه کسب، دریافت نکردن کد رهگیری، درخواست مبلغ اضافی برای کد رهگیری، صادر نکردن فاکتور، نصب نکردن نرخ نامه، گران فروشی، دریافت حق کمیسیون غیرقانونی از جمله تخلفات است، در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

وی از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را از سامانه ارتباطی ۱۳۵ یا مراجعه به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی فوری گزارش کنند.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان