۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین شمس آذر به تساوی در خانه رضایت داد
کد خبر: ۳۶۶۰۵۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۴ ساعت: ۱۷:۱۵ ↗ لینک کوتاه

در هفته یازدهم لیگ برتر؛

شمس آذر به تساوی در خانه رضایت داد

دیدار پربرخورد شمس آذر قزوین و گل گهر سیرجان با تساوی یک بر یک پایان یافت.

شمس آذر به تساوی در خانه رضایت داد
به گزارش خبرنگار ورزشی  پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، گل گهری‌ها زمانی به قزوین رفتند که شاگردان سعید دقیقی در هفته های گذشته تیم فوق العاده‌ای نشان دادند. 
گل گهر به عنوان یکی از تیم‌های لیگ برتر می‌توانست با برد در این مسابقه از نظر امتیازی به تیم‌های بالای جدول نزدیک شود، اما آنها حریف تیم سرسخت سعید دقیقی نشدند تا دو تیم یک امتیاز به دست بیاورند.
 
شمس آذری‌ها باعلیرضا جعفرپور، صادق آلبوصبیح، سجاد جعفری،علی آزادمنش، مهدی محمدی، حسین گودرزی، پوریا سرآبادانی،عیسی مرادی،مصطفی احمدی ،علی‌اصغر اعرابی ، امیرمحمد نسایی،هومن ربیع‌زاده، رحمان جعفری،- فراز امامعلی وبا مربیگری سعید دقیقی به زمین رفتند.

مارینوس اوزونیدیس هم با محمدرضا اخباری ؛علیرضا آرتا ؛ مسیح زاهدی ،علیرضا علیزاده ؛احمد رضا زنده روح ، تیکدری ، رزاق پور، نوید عاشوری، اریک باگناما، کوشکی، روبرتو تورس، حمید بوحمدان،سعید سحرخیزان، بهنام برزای به میدان آمدند.

در دقیقه 14 اولین موقعیت جدی شمس آذر ا بود که رحمان جعفری آن را به گل تبدیل کرد ودر دقیقه 54 احمدرضا زنده‌روح با ارسال تماشایی روبرتو تورس ستاره اسپانیایی گل گهر از روی نقطه کرنر  با ضربه سر خوب گل تساوی را وارد دروازه شمس آذر کرد وبازی با تساوی به پایان رسید.
 
این بازی را می‌توان یکی از بازی‌های پربرخورد و پرهیجان لیگ برتر نامید چرا که دقایق مختلف دونیمه لحظات پراسترس و تهاجمی بود.
در دقیقه ۱۳ تک به تک سعید سحرخیزان با گلر شمس‌آذر نتیجه ضدحمله خطرناک گل‌گهر بود که دروازه خالی را با بی‌دقتی مهاجم گلگهر به بیرون زد.

در دقیقه ۱۶ تیم گلگهر در شوک گل زودهنگام نمانده و موقعیت خطرناکی بلافاصله بعد از گل شمس‌آذر ایجاد کرد که جعفرپور با تیزچنگی به کرنر فرستاد. کرنر ارسالی نتیجه‌ای حاصل نداشت و به اوت رفت.

دردقیقه ۳۲ تورس توپ را به بازیکنان شمس آذر لو داد که سبب موقعیتی تیم حریفشان در محوطه جریمه شد که حاصلش ۲ کرنر متوالی بود.

دردقیقه ۴۳ شوت فوق‌العاده خطرناک گلگهر که نتیجه حمله شدید گلگهر بود با واکنش استثنایی جعفرپور دفع شد.

دردقیقه ۴۵ کرنر دقیق شمس‌آذر را اخباری با یک‌دست دفع کرد ولی مجددا شوتی به سمت دروازه این گلر روانه شد که اخباری با مهاری زیبا به این موقعیت پایان داد.

دقیقه 63 ضربه ایستگاهی رحمان جعفری با اختلاف از بالای دروازه گل گهر به بیرون رفت.

دقیقه 79 اریک باگناما مهاجم گل گهر از راه دور شوتی دیدنی را به سمت دروازه زد که توپ مماس با تیر افقی دروازه به بیرون رفت.

گفتنی است؛اعتراض شدید مهرداد کریمیان مربی شمس‌آذر در دقایق پایانی به داور مسابقه سبب شد تا وحید کاظمی داور وسط او را با کارت قرمز از زمین اخراج شود.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان