۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین فعالیت بسیج قزوین در ۴۹۹ پروژه عمرانی
کد خبر: ۳۶۶۰۵۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۴ ساعت: ۱۶:۳۱ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین خبر داد:

فعالیت بسیج قزوین در ۴۹۹ پروژه عمرانی

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تاکید کرد: ما در سپاه اجرای ۴۹۹ پروژه عمرانی در حوزه‌های راه، آب و جهاد کشاورزی را در ماموریت خود داریم که با پشتیبانی، حمایت و همدلی مسئولان، می‌توانیم به سرانجام برسانیم.

فعالیت بسیج قزوین در ۴۹۹ پروژه عمرانی
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در نشست هم‌اندیشی استاندار قزوین با اقشار مختلف بسیج که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به سابقه بسیجی استاندار قزوین اظهار کرد: جلسه امروز اقشار بسیج با آقای استاندار یک جلسه رسمی اداری نیست بلکه یک پیوندی از گذشته ایشان به عنوان فرمانده بسیج ابهر تا امروز به عنوان نماینده دولت است.
 
وی افزود: آرزوها و توقعاتی که آن زمان به عنوان یک فرمانده بسیجی از بدنه دولت داشتید، امروز فرصت تحقق آن را به عنوان نماینده دولت در قزوین دارید.
 
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین با بیان اینکه دولت سیزدهم به تمام معنا بسیجی است خاطرنشان کرد: خوشبختانه تفکر بسیجی در دولت سیزدهم معنا پیدا کرده و هر توفیقی که پیدا می‌کند به خاطر همین تفکر و عمل است.
 
رفیعی بیان کرد: امام(ره) با تشکیل بسیج، تمام اقشاری را که به لحاظ عاطفی به هم نزدیک بودند، برای اجرای اهداف و ماموریت‌‌های انقلاب متمرکز کرد.

 
وی ادامه داد: هم‌افزایی با ارکان نظام از ماموریت‌های اصلی سپاه پاسداران است، اگر چه در دولت‌های گذشته این هم‌افزایی با چالش روبه‌رو بود اما اکنون این مهم با نگاه بسیجی محور دولت سیزدهم تحقق بیشتری پیدا کرده است.
 
فرمانده سپاه استان یادآور شد: امام خمینی(ره) می‌گوید: «حکومت اسلامی وظیفه دارد به مردمش خدمت کند» که هدف بیشتر خدمت دینی و هدایت جامعه است تا از این طریق امنیت، آسایش و آرامش مردم محقق شود که بر دوش همه بسیجیان است.
 
وی با اشاره به ماموریت‌های اختصاصی که با تدبیر مقام معظم رهبری در حوزه محرومیت‌زدایی و بسیج سازندگی و با طراحی قرارگاه امام حسن (ع) به سپاه سپرده شده، اذعان کرد: بخشی از ماموریت‌های دولت با افتخار در یک هماهنگی و قانون مندی بر عهده سپاه گذاشته شده که در این بخش «قزوین» جزو استان‌های بسیار پیش‌رو معرفی شده است.
 
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تاکید کرد: ما در سپاه اجرای ۴۹۹ پروژه عمرانی در حوزه‌های راه، آب و جهاد کشاورزی را در ماموریت خود داریم که با پشتیبانی، حمایت و همدلی مسئولان، می‌توانیم به سرانجام برسانیم.

 
وی ادامه داد: اجرای بیش از ۱۴۵ برنامه شاخص در هفته بسیج و ۱۰۰۰ برنامه ذیل این برنامه‌ها، برگزاری اردوی راهیان نور و یادواره‌های شهدا و دیگر برنامه‌ها در طول سال نیازمند حمایت و پشتیبانی مسئولان از اقشار مختلف بسیج است.
 
رفیعی در پایان گفت: خدمات بسیجیان بی‌منت و شبانه‌روزی چرا که بسیجی خود را خادم مردم می‌داند، به همت همین بسیجی‌های کف میدان بود که سال گذشته توانستیم به سرعت فرآیند اغتشاشات را کنترل کرده و شرایط را مدیریت کنیم.

گفتنی است، در این نشست که اعلایی استاندار قزوین، سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و حجت الاسلام یوسفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) حضور داشتند، تعدادی از فرماندهان بسیج به بیان مهم ترین مطالبات و دغدغه های خود پرداخته و از تعدادی از بسیجیان تجلیل شد.
 
انتهای خبر/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان