۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین اجرای طرح نظارت نانوایان بر نانوایی‌ها در قزوین
کد خبر: ۳۶۶۰۴۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۴ ساعت: ۱۰:۸ ↗ لینک کوتاه

با همکاری چند نانوای حرفه‌ای، مجرب و با سابقه صورت می‌گیرد؛

اجرای طرح نظارت نانوایان بر نانوایی‌ها در قزوین

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین از آغاز طرح نظارت نانوایان حرفه‌ای و مجرب بر صنف واحد‌های نانوایی‌های این استان خبر داد.

اجرای طرح نظارت نانوایان بر نانوایی‌ها در قزوین

وی با بیان اینکه برای هر یک از صنوف نانوایی‌های لواش، سنگک و بربری ۲ نانوای حرفه‌ای و مجرب برای نظارت‌ها پیش بینی شده، تاکید کرد: در این طرح تاکنون از ۵۳ واحد نانوایی در سطح استان قزوین بازدید به عمل آمده و ۱۵ واحد صنفی نیز به عنوان متخلف شناسایی و به اداره کل تعزیرات استان معرفی شده‌اند.

به گفته این مسئول، استفاده از ظرفیت نانوایان در امور بازرسی علاوه بر اینکه کشف تخلف با دقت و با مهارت خاصی صورت می‌گیرد، نظارت‌ها را نیز مردمی‌تر می‌کند و در عین حال نیز این کار منطبق بر سیاست‌های کلی دولت سیزدهم و وزارت جهاد کشاورزی خواهد بود.

خدایاری بیان کرد: با ورود نانوایان به عرصه بازرسی و نظارت، میزان تخلفات نانوایی‌ها در حوزه نظام صنفی به شدت کاهش یافته و تذکرات و توصیه‌های فنی ارایه شده از سوی ناظران و بازرسان نیز اثربخش‌تر می‌شود.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطر نشان کرد: بیشترین تعداد تخلفات موجود در صنف نانوایی‌های استان قزوین به کم فروشی اختصاص دارد که پرونده‌های متعددی نیز در این حوزه تشکیل و به تعزیرات ارسال شده است.

گفتنی است در استان قزوین یک هزار و ۶۲۸ واحد نانوایی فعالیت دارند.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان