۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین بسیج نیروی تربیت‌شده مساجد است
کد خبر: ۳۶۶۰۳۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۳ ساعت: ۱۶:۳۳ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین:

بسیج نیروی تربیت‌شده مساجد است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین گفت: مسجد سنگر است، لذا بسیج، نیروی تربیت‌شده مکتب الهی از مساجد رشد کرد و در بسیاری از مراحل انقلاب و در بزنگاه‌های حساس بازوی توانمند نظام، ملت و رهبری بوده است.

بسیج نیروی تربیت‌شده مساجد است
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین» سردار رستمعلی رفیعی آتانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه که در مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد در جمع نمازگزاران قزوینی، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: مسجد سنگر است، لذا بسیج، نیروی تربیت‌شده مکتب الهی از مساجد رشد کرد و در بسیاری از مراحل انقلاب و در بزنگاه‌های حساس بازوی توانمند نظام، ملت و رهبری بوده است.
 
وی با اشاره به اهمیت تشکیل بسیج تشریح کرد: اگر بسیج تشکیل نمی‌شد چه اتفاقی رخ می‌داد؟ آیا نقش بسیج را می‌توان نادیده گرفت؟ تاریخ تشکیل بسیج را در پنج آذر ۱۳۵۸ اعلام کردند اما در حقیقت کسانی که در رکاب امام راحل در سال ۴۲ به میدان آمدند همگی بسیجی بودند و در تاریخ اسلام این روحیه همواره راه‌گشای حل مشکلات بوده است.  

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین افزود: در زمان حکومت امام علی (ع) و امام حسن (ع) شما نبودید و آن واقعه دردناک برای تاریخ بشریت رخ داد. فرق امام را شکافتند در حالی که امیرالمومنین از تنهایی، چاه را مأمن دل شکسته خود می‌دانست. اگر شما بسیجیان بودید هرگز آن تنهایی برای ایشان و اهل بیت(ع) رخ نمی‌داد.
 
آتانی اظهار کرد: چه اتفاقی برای امام حسن(ع) افتاد که تنها از لشکرگاه برگشت؟ بی‌شک اگر شما بسیجیان جان برکف آن روز بودید هرگز امام تنها نمی‌ماند و هرگز جریان قتلگاه شکل نمی‌گرفت و سر امام معصوم بالای نیزه نمی.رفت.
 
وی در ادامه افزود: امام مستضعفان انقلاب خودش را با مردم شکل داد و شما بسیجیان نگذاشتید حوادث عاشورا و تنهایی اهل بیت رقم بخورد بلکه بزرگ‌ترین جنگ را با شما جوانمردانه به پیروزی رساند که جز با نصرت خدا با مجاهدان بسیجی‌اش رقم نمی‌خورد. 
 
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تشریح کرد: هر کشوری بخواهد در برابر استکبار بایستد راهی جز استفاده از الگوی بسیج ندارد. امروز جبهه مقاومت با حیدریون، زینبیون، در برابر شیطان بزرگ و رژیم اشغالگر صهیونیستی ایستادند که تجلی الگوی بسیج که یادگار امام راحل است در جبهه مقاومت به دستان پرقدرت شما تجلی یافت.
 
آتانی در پایان گفت: امروز دست قدرتمند بسیج در میدان مبارزه با سردسته اشرار عالم، دنیا را به حرکت درآورد و در ۹۰ کشور دنیا مردم علیه رژیم اشغالگر و حامیانش به کف خیابان‌ها آمدند و از جبهه استکبار جهانی اعلام انزجار کردند و از شش جبهه ضربات هولناک به رژیم صهیونیستی وارد می‌شد.

انتهای خبر/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان