۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین پرداخت وام مشاغل خانگی تا سقف ۳۰۰ میلیون توسط بسیج سازندگی
کد خبر: ۳۶۶۰۲۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۲ ساعت: ۲۰:۵۳ ↗ لینک کوتاه

مسئول قرارگاه اقتصادی بسیج سازندگی در استان قزوین:

پرداخت وام مشاغل خانگی تا سقف ۳۰۰ میلیون توسط بسیج سازندگی

مسئول قرارگاه اقتصادی بسیج سازندگی استان قزوین گفت: تسهیلات اشتغالزایی با رویکرد حمایت از مشاغل خانگی و تولید در بخش خویش‌فرمایی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان و کارفرمایی تا چهار میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

پرداخت وام مشاغل خانگی تا سقف ۳۰۰ میلیون توسط بسیج سازندگی
به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، مهدی نیکجو در رویداد ۲۴ ساعته جام رسانه امید که روز پنجشنبه در دانشگاه بین‌المللی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر 420 صندوق قرض‌الحسنه در استان برای کمک به اشتغال با آورده مالی مردم راه‌اندازی شده که نقش موثری در اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی دارد.
 
وی با بیان اینکه اجرای طرح‌ها با بازدهی بالا در اولویت ماست، افزود: در دو سال اخیر بیش از 45 تعاونی در استان راه‌اندازی شد و در سال گذشته همچنین 190 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پرداخت شد.
 
مسئول قرارگاه اقتصادی بسیج سازندگی در استان قزوین با بیان اینکه در سال جاری 190 میلیارد تومان در عرصه وام اشتغال پرداخت خواهد شد، تصریح کرد: تسهیلات اشتغالزایی با رویکرد حمایت از مشاغل خانگی و تولید در بخش خویش‌فرمایی تا سقف 300 میلیون تومان و کارفرمایی تا چهار میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

نیکجو ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته از سرفصل‌های اقتصاد  مقاومتی تاکنون یک هزار و 600 شغل در 600 عرصه در استان قزوین ایجاد شده است.
 
وی با اشاره به توسعه نیروگاه‌های خورشیدی  در استان بیان کرد: برای احداث سه هزار نیروگاه تولید برق خورشیدی در سطح استان برای اقشار کم‌درآمد هدف‌گذاری کردیم که بلافاصله پس از تامین اعتبار، نصب پنل‌ها را شروع خواهیم کرد.

نیکجو در پایان حمایت از قطب‌های صنایع تبدیلی را از دیگر اقدامات قرارگاه اقتصادی بسیج سازندگی دانست و گفت: در این راستا تعاونی کفش در دانسفهان محصول زیتون در طارم و عسل در شهرستان البرز و میوه خشک در شهر آوج مورد حمایت قرار گرفته‌اند.

انتهای خبر/2001
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان