۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین حرکت‌های حق‌طلبی عالم نتیجه شجره طیبه بسیج است
کد خبر: ۳۶۶۰۰۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۳۰ ساعت: ۱۲:۹ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی استاندار قزوین:

حرکت‌های حق‌طلبی عالم نتیجه شجره طیبه بسیج است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: یکی از میادین بسیج، میدان غزه است، همچنین انصارالله و حزب‌الله است و همه حرکت‌های حق‌طلبانه و آزادی‌خواهانه‌ای که در عالم دیده می‌شود نتیجه این شجره طیبه است.

حرکت‌های حق‌طلبی عالم نتیجه شجره طیبه بسیج است
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، عباس کاظمی ظهر امروز در همایش جبهه علمی فرهنگی بسیج اساتید استان قزوین که به صورت ویدئوکنفرانسی همزمان با سراسر کشور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به اینکه بسیج وارد عمر ۴۵ سالگی خود می‌شود، اظهار کرد: نیروها، آثار و برکات این شجره طیبه را در طول سالیان شاهد هستیم.

وی افزود: یکی از میادین بسیج، میدان غزه است، همچنین انصارالله و حزب‌الله است و همه حرکت‌های حق‌طلبانه و آزادی‌خواهانه‌ای که در عالم دیده می‌شود نتیجه این شجره طیبه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: در موضوع غزه دو جبهه رسانه‌ای تشکیل شد که یک جبهه به تعریف و تمجید این واقعه پرداخت و یک جبهه هم به تقبیح آن پرداخت که البته این رسانه‌ها مزد می‌گیرند تا فضا را وارونه نشان دهند.

این مسئول ابراز کرد: در داخل کشور و در بین جامعه نخبگانی کسانی هستند که موضوع طوفان الاقصی را یک خودکشی و ورود بدون محاسبه می‌دانند و سعی دارند آن را در ذهن‌ها تا حدودی جا بندازند که این فضا نیازمند مجاهدت تبیینی است و بسیج اساتید می‌توانند پرچمدار این باشند.

طوفان الاقصی حرکتی کاملاً فلسطینی است 

وی ادامه داد: عده‌ای این موضوع را مطرح می‌کنند که بدون کمک حزب‌الله و ایران، حماس توان رویارویی با ارتش رژیم صهیونیستی را ندارد در حالی که مقام معظم رهبری فرمودند: این یک حرکت کاملاً فلسطینی است و امروز حماس در درک درست و توان نظامی در اندازه‌ای است که مقابله با رژیم صهیونیستی را مدیریت کند.

کاظمی اضافه کرد: در دهه اخیر در دهه ۹۰ شمسی اتفاقات فراوانی در منطقه افتاد و داعش حلقه مکمل جریان صهیونیست بین‌المللی بود؛ و رژیم صهیونیستی نقش پادگان نظامی صهیونیست بین‌الملل را دارد و داعش نقش تکمیل این حلقه را داشت اما طومار آن به تاریخ پیوست و نتوانست یکی از پیچیده‌ترین پرونده‌ها را در ایجاد خاورمیانه جدید به نتیجه برساند.

وی اذعان کرد: بعد از شکست داعش، امریکا دو طرح را مطرح کرد که یکی از ناحیه ترامپ تحت عنوان «معامله قرن» مطرح شد که بین صهیونیست‌ها و کشورهای منطقه طراحی شده بود تا در قالب قرارداد و پیمان معامله قرن تعهداتی را کشورهای عربی منطقه بپذیرند و برخی مطالبات رژیم صهیونسیتی را بپردازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: یکی از موضوعاتی که در معامله قرن دنبال می‌شد بحث کوچاندن مردم غزه با پشتیبانی عربستان بود که اقداماتی هم انجام شد و این کشورها عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را پذیرفتند.

این مسئول ادامه داد: صلح ابراهیم توسط بایدن مطرح شد که امارات مرکز آن بود و امروز می‌بینیم که با تمام اقدامات برای عادی‌سازی روابط، طوفان الاقصی هر نوع پیمان عادی‌سازی روابط را به تعویق انداخت و این مسئله غیرقابل ترمیم است.

کاظمی تصریح کرد: طوفان‌الاقصی یک حادثه معجزه‌گون از جنس جمهوری اسلامی بود که این حقیقت را رقم زد و ۴۵ روز است که ارتش رژیم دورغین صهیونیستی دارند با بیمارستان‌ها، کودکان و زنان می‌جنگند.

حجم ضربات به رژیم صهیونیستی بسیار بالاست

وی بیان کرد: حجم ضربات به رژیم صهیونیستی بسیار بالاست اما امپراتوری رسانه غرب اجازه دیده شدن آن را نمی‌دهد و ضربه‌ای که صهیونیست‌ها در طوفان الاقصی خوردند در عمر خود نخورده بودند.

کاظمی خاطرنشان کرد: موضوع بعدی احیای جریان ایستادگی و مقاومت در برابر مسئله وادادگی است چراکه برخی امروز القا می‌کنند که نسل جدید فلسطین نیز نسل مقاومت نیست و گفتمان غالب در بین این نسل، گفتمان مذاکرات است اما امروز دنیا حقیقت فلسطین را دید و شاهد هستیم که از کوچک و بزرگ پای مقاومت ایستاده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تاکید کرد: امروز حرکت‌های بی‌سابقه در تاریخ برای دفاع از امت ستم‌دیده فلسطین را شاهد هستیم به طوری که جمعیت چند صدهزار نفری در اروپا به راه افتاده است.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان