۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین برگزاری نمایشگاه ملزومات جهیزیه در قزوین
کد خبر: ۳۶۶۰۰۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۳۰ ساعت: ۱۱:۱۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی قزوین خبرداد:

برگزاری نمایشگاه ملزومات جهیزیه در قزوین

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه ملزومات جهیزیه از ۲۹ آبان الی سه آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه ملزومات جهیزیه در قزوین
احمد خورگامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: نمایشگاه ملزومات جهیزیه از 29 آبان الی سه آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: بیش از 55 مشارکت کننده از سراسر کشور در این نمایشگاه شرکت کردند و محصولات تولیدی خود را در حوزه مبلمان، لوازم خانگی و خدمات مربوط به ازدواج و زوج‌های جوان ارائه می‌دهند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین بیان کرد: این محصولات با 5 الی 15 درصد تخفیف عرضه شده و تعداد زیادی از فروشندگان محصولات خود را به صورت اقساطی به زوج‌های جوان عرضه می‌شود.



خورگامی ادامه داد: در این نمایشگاه سعی شده همه ملزومات مورد نیاز منازل و جهیزیه از سرویس خواب، ملحفه، ساعت دیواری لوازم صوتی و تصویری در این نمایشگاه عرضه شود.

وی تاکید کرد: شهروندان طی این مدت می‌توانند از ساعت 15 الی 21 به نمایشگاه مراجعه کنند و اجناس مورد نیاز خود را با پایین‌ترین قیمت تهیه کنند.

خورگامی در پایان با بیان اینکه در حوزه لوازم خانگی و مبلمان تمام تلاش ما این است که تنها اجناس ایرانی عرضه شود، گفت: با وجود اینکه سعی داریم بیشتر از محصولات بومی استان استفاده کنیم، اما اقبال چندانی از تولیدکنندگان استان صورت نگرفته و بیشتر غرفه‌داران از استان تهران و البرز هستند.
 
انتهای خبر/2001
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان