۱۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۰ جمعه

صبح قزوین «جام رسانه‌ای امید» در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۶۵۹۹۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۲۹ ساعت: ۲۲:۷ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج رسانه استان قزوین:

«جام رسانه‌ای امید» در قزوین برگزار می‌شود

مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: «جام رسانه‌ای امید» با هدف امیدآفرینی و نمایش پیشرفت‌های استان در عرصه‌های مختلف علمی و محرومیت‌زدایی دوم آذر ماه برگزار می‌شود.

«جام رسانه‌ای امید» در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، محمد کشاورز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دفتر بسیج رسانه استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص امیدآفرینی و نشان دادن پیشرفت‌های کشور به نسل جوان، «جام رسانه‌ای امید» با هدف امیدآفرینی و نمایش پیشرفت‌های استان در عرصه‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی افزود: همانگونه که رسانه باید رفع نقاط ضعف و کاستی‌ها را از مسئولین مطالبه کند، باید نقاط پیشرفت و اقدامات و دستاوردهای خوب استان را نیز به جامعه نشان دهد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین تصریح کرد: رویداد 24 ساعته «جام رسانه‌ای امید» پنجشنبه دوم آذرماه با حضور اصحاب رسانه در ساختمان همپا دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

کشاورز یادآور شد: در استان قزوین در زمینه علمی، محرومیت‌زدایی، صنعت و کشاورزی و گردشگری پیشرفت‌های خوبی را شاهد داشتیم در راستای جهاد تبیین، نیاز است علاوه بر مطالبه‌گری، پیشرفت‌ها و دستاوردهای مثبت جامعه را نیز انعکاس دهیم.



وی ادامه داد: رسانه‌ها ‌می‌توانند به صورت گروهی دو الی پنج نفره و یا فردی در این رویداد شرکت کنند و اخبار امیدآفرین خود را در قالب‌های ایده‌پردازی، گزارش مکتوب، خبری تحقیقی و تحلیلی، یادداشت و سرمقاله، تصویری، پوستر اینفوگرافیک، پادکست، تیتر، کلیپ موبایلی در تمام سکوهای فعال کشور با هشتک پیشرفت قزوین منتشر کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین بیان کرد: رویداد جام رسانه امید در محورهای جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید برگزار و براساس شاخص‌هایی چون حجم و تعداد انتشار، کیفیت محتوایی اثر، تعداد بازدید، تعداد اشتراک‌گذاری محتوا، میزان بازخورد و عکس‌العمل مخاطب توسط داوران سنجیده خواهد شد.

وی افزود: به نفرات و تیم‌های برتر این جام علاوه بر معرفی به جام کشوری هدایای ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

کشاورز در پایان گفت: از همه رسانه‌های فعال استان دعوت می‌شود برای نشان دادن دستاوردهای انقلاب در این رویداد مهم تبیینی شرکت کنند.

انتهای خبر/2001
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان