۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین واژگونی خودرو در آزادراه قزوین-تهران
کد خبر: ۳۶۵۹۷۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۲۸ ساعت: ۱۲:۵۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان قزوین خبر داد:

واژگونی خودرو در آزادراه قزوین-تهران

رئیس پلیس راه استان قزوین از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری هیوندای در آزادراه قزوین-تهران خبر داد و گفت: در این حادثه دو تن کشته و یک نفر مصدوم شد.

واژگونی خودرو در آزادراه قزوین-تهران
به گزارش حوزه حوادث پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی فراجای استان، فرهاد ذاکری منش اظهار کرد: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری هیوندای درآزادراه قزوین-تهران محدوده پل طالقان بلافاصله ماموران پلیس راه و انتظامی به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه و بررسی های اولیه مشخص شد، یک دستگاه خودرو سواری هیوندای از جاده منحرف و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه استان ادامه داد: متاسفانه در این حادثه راننده و یک نفر سرنشین خودرو براثر شدت جراحات وارده در دم جان باخته و یک نفر سرنشین دیگر مصدوم که توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی منتقل شد.

ذاکری منش با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه از سوی کارشناس پلیس راه عدم توجه به جلو راننده خودرو اعلام شده است، خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند، قوانين عبور و مرور، سرعت مجاز و مطمئنه را رعایت کرده تا سفری ايمن را برای خود و ديگران به همراه داشته باشند.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان