۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین نمایشگاه ملزومات جهیزیه در قزوین دایر می‌شود
کد خبر: ۳۶۵۹۷۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۲۸ ساعت: ۱۲:۲۵ ↗ لینک کوتاه

مژده برای زوج‌های در آستانه ازدواج؛

نمایشگاه ملزومات جهیزیه در قزوین دایر می‌شود

نمایشگاه ملزومات جهیزیه از ۲۹ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین دایر می‌شود.

نمایشگاه ملزومات جهیزیه در قزوین دایر می‌شود
به گزارش حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین احمد خورگامی اظهار کرد: نمایشگاه ملزومات جهیزیه از تاریخ 29 آبان لغایت سه آذرماه از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برپا خواهد شد.

وی افزود: بیش از 55 مشارکت‌کننده در عرصه‌های مختلف شامل خدمات ازدواج آسان، لوازم خانگی، مبلمان، فرش و تابلوفرش، لوازم ریز آشپزخانه، لوستر، صنایع دکور، منسوجات، شیرآلات، ظروف آنتیک آشپزخانه، سرویس و کالای خواب و ... محصولات خود را عرضه خواهند نمود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی را برای زوج‌های در آستانه ازدواج فراهم می‌نماید تا نیازهای خود در خصوص ملزومات جهیزیه را تامین کنند.

خورگامی ابراز کرد: در نمایشگاه فوق، به موسسه خدمات ازدواج آسان نیز غرفه‌ای اختصاص داشته شده است و خدماتی از جمله تالار و تشریفات، مزون، سالن های زیبایی و... با قیمت‌های مناسب را به بازدیدکنندگان معرفی خواهند نمود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان در پایان گفت: محصولات و کالا‌های این نمایشگاه با ارائه تخفیفات از پنج تا 15 درصد عرضه خواهد شد و برخی از مشارکت‌کنندگان نیز فروش اقساطی خواهند داشت و در روزهای برپایی این نمایشگاه پذیرای بازدیدکنندگان و هم‌استانی‌های گرامی خواهیم بود.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان