۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین یک باب خانه محروم در قزوین به بهره‌برداری رسید
کد خبر: ۳۶۵۹۶۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۲۸ ساعت: ۱۲:۱۹ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) شهر قزوین:

یک باب خانه محروم در قزوین به بهره‌برداری رسید

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) شهر قزوین از افتتاح یک باب خانه محروم همزمان با هفته بسیج در قزوین خبر داد.

یک باب خانه محروم در قزوین به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، علیرضا حیدری پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های بسیج سازندگی استان به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: پس از ارائه گزارش درخصوص شناسایی یک باب خانه محروم در منطقه‌ای از شهر قزوین، گروه‌های جهادی ناحیه امام حسن (ع) قزوین وارد عمل شدند.

وی افزود: این واحد مسکونی به نوعی می‌توان گفت مخروبه بود و دو شهروند در این مکان در وضعیت نامناسبی زندگی می‌کردند به طوری که حتی از امکانات اولیه زندگی نظیر گازکشی ساختمان هم محروم بودند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) شهر قزوین تصریح کرد: این واحد مسکونی طی مدت دو ماه به همت گروه جهادی بقعه‌سازان بقیع تعمیر و بازسازی شد و اقداماتی از قبیل گچ‌کاری، رنگ‌آمیزی دیوارها و درب و پنجره‌ها، گازکشی، نصب سرامیک، نصب کابیت، لوله‌کشی مجدد آب و تعویض درب‌های جوبی انجام شد.

وی عنوان کرد: این اقدامات توسط گروه جهادی بقعه‌سازان بقیع ناحیه امام حسن (ع) قزوین متشکل از ۱۵ جهادگر از اقشار مختلف انجام شد و امیدواریم بتوانیم با شناسایی سایر نقاط محروم شهر قزوین اقدامات لازم را به همت جهادسازندگی و گروه‌های جهادی ناحیه امام حسن(ع) عملیاتی کنیم.

این مسئول در پایان گفت: بنا داریم در هفته بسیج بیشتر در این موضوعات ورود پیدا کنیم و در طول سال هم اقدامات جهادی را پیگیری و اجرایی کنیم.

در این مراسم با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، علی دهباشی‌پور مدیرکل بهزیستی استان، سرهنگ مهدی صادق‌پور مسئول سازمان بسیج سازندگی استان، سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان قزوین، منزل بازسازی شده تحویل صاحبان آن داده شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در جریان این مراسم اظهار کرد: شکرگذار خداوند متعال هستیم که فرصت خدمت به مردم را به ما عنایت کرده است.

وی با اشاره به حدیثی از امام سجاد(ع) گفت: ما قدردان ولی نعمتان خود هستیم که دست ما را در دست خدا قرار می‌دهند و هیچ منتی هم نداریم و هیچ حرف شعاری هم نمی‌زنیم و دوست داریم بهترین‌ها را برای شما فراهم کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با قدردانی از همراهی کمیته امداد استان قزوین در دستگیری و کمک به نیازمندان عنوان کرد: این نهاد با تمام وجود و با همه باورها و اعتقادات پای کار آمده و دارای خانواده بزرگی است که به صورت شبانه روزی به دریافت خدمات مختلف نیاز دارند، لذا هرجا کمیته امداد نیاز داشته باشد آماده همکاری هستیم.

وی در پایان بیان کرد: بالاترین شان ما در سپاه خدمت به نظام است و ما بدهکار مردم و پاسدار و جان فدای ملت ایران اسلامی هستیم.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان