۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین اجرای ۱۴۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج در قزوین
کد خبر: ۳۶۵۹۵۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۲۷ ساعت: ۱۳:۸ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خبر داد:

اجرای ۱۴۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج در قزوین

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: ۱۴۰ عنوان برنامه شاخص در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برنامه‌ریزی شده و تجمع بزرگ بسیجیان در استان قزوین با حضور میهمان ویژه کشوری را در سوم آذر خواهیم داشت.

اجرای ۱۴۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج در قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، سردار رستمعلی رفیعی آتانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: عملیات جدیدی در حوزه راه از سوی قرارگاه امام حسن (ع) به ما محول شد که ۱۵۶ کیلومتر راه روستایی استان در ۱۵ محور تا پایان سال آسفالت شود.
 
وی افزود: تفاوت بسیج سازندگی با سایر دستگاه‌ها این است که ما ساعت و مکان نمی‌شناسیم و در به کارگیری نیرو در هر زمان محدودیت نداریم و توانستیم این افتخار را کسب کنیم که مردم به بسیج اعتماد دارند.
 
فرمانده سپاه صاحب‌الامر «عج» استان قزوین گفت: در تجلیل از بسیج همه باید پای کار باشیم و بهترین تجلیل را رسانه‌ها با انعکاس عملکرد بسیج خواهند داشت.
 
آتانی با بیان اینکه شعار امسال هفته بسیج «بسیج، امید به ملت ایران » است، تاکید کرد: ما انگیزه‌ای جز رضایت خداوند نداریم و بدون هیچ چشم‌داشتی و بدون منت پای خدمت به مردم هستیم.
 
وی با اشاره برنامه‌های شاخص هفته بسیج گفت: ۱۴۰ عنوان برنامه شاخص در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برنامه‌ریزی شده و تجمع بزرگ بسیجیان در استان قزوین با حضور میهمان ویژه کشوری را در سوم آذر خواهیم داشت و در روز پنجم آذر هم دیدار بسیجیان با رهبری است که فقط بسیجیان حضور خواهند داشت.

این مسئول با اشاره برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای بسیج اظهار کرد: حضور در نمازجمعه و سخنرانی پیش از خطبه‌ها توسط فرماندهان سپاه از دیگر برنامه‌های این هفته است.
 
فرمانده سپاه استان گفت: ۴۹۹ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد در استان در دست داریم که تعدادی پیشرفت ۹۵ درصدی داشته و در هفته بسیج سال جاری افتتاح خواهد شد و این پروژه‌ها در حوزه کشاورزی، بخشی در آب شرب، درمان و ساخت خانه ولی نعمتان است.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به ویژگی‌های عملیات طوفان الاقصی عنوان کرد: این عملیات برجستگی‌ها و تفاوت‌هایی داشت که مهمترین آن تسلط جبهه مقاومت و حماس بر رسانه بود به طوری که اکنون 70 درصد جمعیت دنیا به حمایت از فلسطین برخاسته‌اند.

این فرمانده سپاه تاکید کرد: حماس با قاب‌هایی از کشتار کودکان توانست مظلومیت خود را به جهان فریاد بزند و امپراتوری پوشالی رژیم صهیونیستی با حمله به کودکان و اتاق عمل که خفت‌بارترین عملیات نظامی است و قدرت‌نمایی خود را در دل بیمارستان و در میان انسان‌های ضعیف دنبال می‌کند نیز در هم شکست.

وی تصریح کرد: امریکا و اسرائیل در رویکرد سیاسی خود شکست خوردند؛ امروز چه جوابی برای این کودک‌کُشی دارند در حالی که ادعای حقوق بشری دنیا را دارند.

آتانی بیان کرد: در واقع اسرائیل یک پادگان پیشرفته نظامی دنیاست و پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی را دارد اما امروز یک اتحاد بزرگ مردمی در برابر آن شکل گرفته است.

فرمانده سپاه استان قزوین در پایان گفت: در حالی که ۷۵ سالگی یک سن به ثمر نشستن است اما رژیم غاصب صهیونیستی در این عمر خود در حال نابودی است و هر چه ساختند فرو ریخت.

انتهای خبر/ 1300
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان