۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین رویداد سکوی پرتاب قزوین آغاز به کار کرد
کد خبر: ۳۶۵۹۱۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۲۴ ساعت: ۱۶:۵۳ ↗ لینک کوتاه

با هدف شناسائی و سرمایه گذاری استارتاپ‌های استان قزوین؛

رویداد سکوی پرتاب قزوین آغاز به کار کرد

رویداد سکوی پرتاب قزوین رویداد سرمایه گذاری در استارتاپ های بذری و پیش بذری آغاز به کار کرد.

رویداد سکوی پرتاب قزوین آغاز به کار کرد

به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، رویداد سکوی پرتاب قزوین با هدف شناسائی و سرمایه گذاری استارتاپ‌های استان قزوین از صبح امروز ۲۴ آبان ۱۴۰۲ در پارک علم و فناوری قزوین آغاز به کار کرد. طی این رویداد چهار تیم استارتاپی که توانسته‌اند از مراحل غربالگری عبور کنند امروز طرح تکمیلی خود را نزد شورای داوران ارائه می‌دهند.

محمدمهدی دوستی؛ شایان امانی، احمدرضا صادقی، مهدی زهرایی، محمد گروه‌یی و مسعود بابایی از داوران این رویداد هستند که همگی نماینده‌های سرمایه گذاران خطر‌پذیر در حوزه استارتاپ و شرکت‌های دانش بنیان هستند .

پس از ارائه تیم‌ها، داوران طبق فرم‌های استاندارد ارزیابی به طرح موردنظر امتیاز می‌دهند .در نهایت بعد از جمع بندی نظرات داوران و سرمایه گذاران و جلسه‌ای کمیته تخصصی سرمایه گذاری در آیین اختتامیه مشخص می‌شود کدام تیم‌ها موفق به جذب سرمایه می‌شوند .

از مزایای دیگر رویداد سکوی پرتاب قزوین این است که علاوه بر سرمایه گذاری بر روی استارتاپ‌ها ظرفیتی ایجاد شده است که از طرح‌های که در حد ایده هستند نیز حمایت شود به این صورت که ۱۰ ایده برتر که از پیش در این رویداد ثبت نام کردند ایده‌های خود را ارائه می‌دهند و با توجه به نظرات و جذب آرایی که می‌توانند از تمام مخاطبان حاضر در سالن همایش جذب کنند، مبلغی را تحت عنوان مبلغ حمایتی برای پیشبرد ایده های خود دریافت کنند. 

رویداد سکوی پرتاب قزوین به همت پارک علم و فناوری قزوین؛ مجموعه ۱۰۰ استارتاپ و پارادایس هاب برگزار شده است.

انتهای خبر/1404
منبع:اقتصادملت

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان