۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در قزوین
کد خبر: ۳۶۵۸۵۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۲۱ ساعت: ۱۴:۱۴ ↗ لینک کوتاه

بسته خبری پلیس؛

دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف ۲۸ کیلو و ۷۰۰ تریاک جاساز و همچنین کشف مقادیر قابل توجهی شیر خشک تاریخ مصرف گذشته در یکی از واحدهای تولیدی لبنیات خبر داد.

دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در قزوین
 به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری-تحلیلی« صبح قزوین» مهمترین اخبار حوادث استان قزوین را مطالعه می‌کنید.

دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در قزوین
 
سردارعلی ابراهیمی پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی خود از انتقال محموله سنگین تریاک توسط 2 نفر از قاچاقچیان به استان قزوین مطلع شدند.

وی با اشاره به اینکه در ادامه رصد اطلاعاتی ماموران مشخص شد متهمان با 2 دستگاه خودرو سواری پراید و پژو پارس از محور تهران به سمت قزوین در حال تردد می‌باشند، افزود: با هماهنگی انجام شده تیم‌های عملیاتی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد شهرستان قزوین برای دستگیری قاچاقچیان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهمان در ورودی شهر قزوین متوقف و در بازرسی از خودرو آن‌ها 28 کیلو 700 گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف شد، خاطرنشان کرد: هر 2 قاچاقچی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

شیر خشک‌های تاریخ گذشته در یک واحد تولید لبنیات

 
سردارعلی ابراهیمی همچنین اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان آبیک طی عملیات مشترک اطلاعاتی با کارکنان پلیس امنیت اقتصادی استان البرز از دپو مقادیر قابل توجهی شیرخشک تاریخ مصرف گذشته در یکی از واحدهای تولید فرآورده‌های لبنیاتی در آبیک مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی دقیق و اخذ دستور قضائی به محل اعزام و در بازرسی از آن 5 هزار و 500 کیلو گرم شیر خشک تاریخ مصرف گذشته کشف و 4 نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده حدود 5 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این عملیات یک دستگاه کامیونت کاویان توقیف و به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری مسافران حامل مواد مخدر
سرهنگ فرهاد علی‌بیگی در اين باره بیان داشت: مأموران واحد گشت اداره عملیات ویژه این پلیس روز گذشته پس از هماهنگی با دستگاه قضائی و اجراي ايست و بازرسي در محورهای مواصلاتی، پس از متوقف کردن یک دستگاه اتوبوس، به یک تن از مسافران آن، مشکوک شده و اقدام به بازرسی از وی کردند.

سرهنگ علی بیگی با اشاره به کشف 3 کیلو تریاک در بازرسی بدنی از این مسافر خاطر نشان کرد: در عملیات دیگر این پلیس با همکاری پاسگاه نیارک حین کنترل خودروهای عبوری از مسافر یک دستگاه تاکسی یک کیلو و 500 گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف کردند .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بیان داشت :متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

سرهنگ علی بیگی در پایان با تأکید بر عزم جدي پليس در برخورد با قاچاقچيان مواد مخدر و سوداگران مرگ افزود: همشهريان گرامي با ارائه اطلاعات و اخبار فعاليت افراد در حوزه قاچاق و خريد و فروش و توزيع مواد مخدر از طريق مرکز فوريت‌هاي پليس 110 ، در راه مبارزه با اين معضل اجتماعي با پليس همکاري كنند.

دو نفردر گردنه"هجیب" به کام مرگ رفتند

سرهنگ فرهاد ذاکری منش اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 در گردنه هجیب شهرستان بوئین زهرا بلافلاصله عوامل انتظامی و پلیس راه به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران و بررسی صحنه مشخص شد، سواری پژو 405 با 3 سرنشین پس از انحراف از جاده واژگون شده که 2 نفر از سرنشینان آن به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده‌اند.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به اینکه دراین حادثه راننده و سرنشین دیگر خودرو نیز مجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند، خاطرنشان کرد: علت وقوع حادثه توسط کارشناسان ویژه تصادفات، خواب آلودگی و عدم توجه به جلو راننده اعلام شده است.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان