به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین» به نقل از روابط عمومی اتوبوسرانی قزوین؛ سید محمد مهدی تقوی با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال جاری بیش از ۱۵۰ پرونده در کمیته انضباطی سازمان اتوبوسرانی قزوین رسیدگی شده است.
این مسئول اظهار کرد: واحدهای مرتبط و ذیربط سازمان ضمن نظارت مستقیم بر عملکرد رانندگان و بهرهبرداران مراتب را با ذکر دلایل و پس از بررسی اظهارات متخلفان بر اساس آیین نامه اجرایی انضباطی به این هیات اعلام میدارند، هیات نیز پس از دریافت جداول و بررسیهای لازم بر اساس جمع امتیازی که به دست آمده است اقدام به اخد تعهد کتبی و درج در پرونده مینماید.
تقوی افزود: دریافت کلیۀ شکایات مردمی از طریق تلفن، پیام کوتاه، و سامانۀ 137 و رسیدگی به موضوع پس از احضار طرفین، دریافت گزارشات رسیده از طریق بازرسان سطح شهر،ثبت شکایات رسیده و انجام مکاتبات اداری، ارجاع پروندههای تشکیل شده به هیات انضباطی سازمان جهت رسیدگی، شناسایی رانندگان اتوبوس منصف جهت تقدیر و تشویق تنها بخشی از اقدامات اتوبوسرانی قزوین در راستای ارتقای کیفیت خدمات و کاهش تخلفات است.
وی امتناع از حمل مسافر، استعمال دخانیات در هنگام رانندگی، عدم رعایت شئونات اسلامی و اجتماعی، کار با اتوبوس بدون گواهی معاینه فنی، اعتیاد به مواد مخدر و روانگردانهای شیمیایی، عدم رعایت نرخهای مصوب و یا عدم پذیرش سیستمهای الکترونیکی، تکرار تخلف راهنمایی و رانندگی و عدم ارائه برگه پرداخت خلافی را بخشی از تخلفات رانندگان اتوبوس دانست که بر اساس جدول تخلفات و تبیهات آیین نامه اجرایی انضباطی واگذاری اتوبوس به بخش غیر دولتی در هیات انضباطی صورت میگیرد.
انتهای خبر/۱۴۰۴
دیدگاه ها