۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین شمس آذر پیکان را متوقف کرد
کد خبر: ۳۶۵۸۲۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۲۰ ساعت: ۹:۲۲ ↗ لینک کوتاه

در ادامه لیگ برتر؛

شمس آذر پیکان را متوقف کرد

دیدار تیم‌های شمس آذر قزوین و پیکان تهران در چارچوب هفته دهم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

شمس آذر پیکان را متوقف کرد
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین؛ دو تیم شمس آذر قزوین و پیکان تهران عصر دیروز در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف یکدیگر رفتند.

در این دیدار که به میزبانی ورزشگاه پاس قوامین تهران و با قضاوت اشکان خورشیدی برگزار شد، سعید دقیقی ترکیب علیرضا جعفرپور، محمدرضا رضایی، سعید کریمی، مصطفی احمدی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد نسایی، علی اصغر اعرابی و عیسی مرادی را در نیمه اول راهی زمین کرد.

پیکانی‌ها نیز با تصمیم رسول خطیبی با محمد ناصری، دانیال جهانبخش، رستمی، امیرحسین غلامی، ایمان اکبری، سامان نریمان جهان، مهرداد بایرامی، منصور باقری، امیرحسین صدقی، علی اکبر رنجبر، محمدجواد آزاده و مجتبی حق‌دوست بازی را در این نیمه آغاز کردند.

 در دقیقه ۲۵، سامان نریمان جهان با فرصت طلبی، توپ به دست آمده از یک کرنر را با ضربه والی تماشایی به سمت دروازه شمس آذر شلیک کرد که به زیبایی به ثمر نشست و گل شد.

با شروع نیمه دوم و با تغییراتی که دقیقی در ترکیب تیم خود انجام داد، سیستم شمس آذر بیش از پیش تهاجمی شد و این تیم برای گلزنی چند موقعیت خطرناک ایجاد کرد.

در دقیقه ۵۶ رحمان جعفری روی پاس فراز امامعلی، گل اول شمس‌آذر را به ثمر رساند تا نتیجه بازی به تساوی کشیده شود.

در پایان این بازی، دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند و امتیازات را بین خود تقسیم کردند.

شمس‌آذر با کسب این یک امتیاز، ۹ امتیازی شد و همچنان در جایگاه دهم جدول باقی ماند و پیکانی‌ها نیز با این تساوی به هشتمین امتیاز خود در این فصل رسیدند و یک پله پایین تر از قزوینی‌ها، در رده یازدهم لیگ ایستاد.

گفتنی است شمس آذر قزوین شنبه چهارم آذرماه و در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر میزبان گل گهر سیرجان خواهد بود.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان