۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۳ در استان قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۶۵۷۸۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۱۷ ساعت: ۱۷:۵۲ ↗ لینک کوتاه

با شرکت ۷۰۰ گروه جهادی؛

رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۳ در استان قزوین برگزار می‌شود

رزمایش جهادگران فاطمی سه با مشارکت۷۰۰ گروه جهادی در ۲۸ آبان ماه و به مناسبت هفته بسیج در استان قزوین برگزار خواهد شد و جهادگران در ۱۲ عرصه خدمت‌رسانی خواهند کرد.

رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۳ در استان قزوین برگزار می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین» به نقل از روابط‌عمومی بسیج سازندگی؛ مهدی صادق پور در حاشیه قرارگاه اقتصاد مقاومتی، بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه صاحب‌الامر(عج) با اشاره به ماموریت‌های سپاه و بسیج در حوزه محرومیت‌زدایی و سازندگی اظهار کرد: رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی سه استان قزوین در ۲۸ آبان ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: رزمایش جهادگران فاطمی سه به منظور هم‌افزایی و نمایش گسترده فعالیت‌های گروه‌های جهادی، گسترش گفتمان، فرهنگ و تفکر حرکت‌های جهادی در سطح جامعه و نیز گسترش خدمت رسانی و ایجاد برابری اجتماعی و حمایت از اقشار کم برخوردار اجرا می‌شود.

صادق پور در ادامه با بیان این‌که در این مرحله از رزمایش جهادگران فاطمی، ۷۰۰ گروه جهادی در ۱۲ عرصه خدمت‌رسانی خواهند داشت، گفت: بسیج امروز مصمم‌تر از هر زمانی برای خدمت به مردم در میدان است و جهادگران بسیجی با اتکا به قدرت ایمان و عزمی راسخ برای آبادانی ایران قوی و مقتدر خالصانه تلاش می‌کنند.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان