۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین خط تولید جدید یک واحد صنعتی در قزوین افتتاح شد
کد خبر: ۳۶۵۷۶۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۱۶ ساعت: ۲۳:۴۶ ↗ لینک کوتاه

با حضور وزیر کشور؛

خط تولید جدید یک واحد صنعتی در قزوین افتتاح شد

در جریان سفر یک روزه احمد وحیدی وزیر کشور به استان قزوین خط تولید تازه بازسازی شده شرکت شیشه‌ لیا بوئین‌زهرا به افتتاح و بهره‌برداری رسید.

خط تولید جدید یک واحد صنعتی در قزوین افتتاح شد
به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین» در جریان سفر یک روزه احمد وحیدی وزیر کشور به استان قزوین خط تولید تازه بازسازی شده شرکت شیشه‌ لیا بوئین‌زهرا به افتتاح و بهره‌برداری رسید.



شرکت شیشه‌ لیا در سال 1380 به منظور گسترش فعالیت و ظرفیت تولید و همچنین پاسخگویی به نیاز رو به فزونی بازار ایران به شیشه‌های فلوت با کیفیت بالا، فعالیت خود را آغاز نموده است.

توکلی مدیرعامل شرکت شیشه‌ لیا بوئین‌زهرا در این مراسم اظهارکرد: این طرح یک بازسازی کلی در خط تولید بوده که تولید را از ۴۰۰ تن به ۵۵۰ تن رسانده‌ است.



وی افزود: این بازسازی به اندازه ساخت یک کارخانه کامل زمان و هزینه برده است و پروژه بسیار سنگین بود.

توکلی بیان کرد: این بازسازی هفت ماه زمان برده و قریب به ۴۰۰ میلیارد تومان برای آن سرمایه‌گذاری شده است و اکنون فرآیند تولید آن با هدف صادرات۵۰ درصدی محصولات آغاز شده است.



مدیرعامل شرکت شیشه‌ لیا با بیان اینکه با بازسازی این مجموعه‌ برای ۴۵۰ نفر اشتغال ایجاد شده، خاطرنشان کرد: محصولات تولیدی این مجموعه‌ از نوع محصول مادر است، که سنگ و سلیس را از معدن استخراج کرده و به شیشه تبدیل می‌کنیم.
توکلی در پایان گفت: تولیدات شرکت ما در تولید محصولاتی چون: آینه، اتومبیل، وسایل خانگی و غیره به کار گرفته می‌شود.

انتهای خبر/۲۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان