۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین پیگیر حل پرونده سرپرست فرمانداری قزوین در قوه قضائیه هستیم
کد خبر: ۳۶۵۷۶۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۱۶ ساعت: ۲۲:۵۱ ↗ لینک کوتاه

وزیر کشور:

پیگیر حل پرونده سرپرست فرمانداری قزوین در قوه قضائیه هستیم

وزیر کشور گفت: در مورد پرونده سرپرست فرمانداری قزوین با ریاست قوه قضائیه صحبت شده و امیدواریم این پرونده بررسی شده و مشکلی که برای ایشان ایجاد شده برطرف شود.

پیگیر حل پرونده سرپرست فرمانداری قزوین در قوه قضائیه هستیم
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری-تحلیلی «صبح قزوین» احمد وحیدی در جریان سفر یک روزه به‌ استان قزوین در جمع خبرنگاران رسانه‌های جمعی اظهار کرد: تنش آبی یکی از چالش‌های اساسی کشور است که استان قزوین هم در این زمینه با مسائل مختلفی روبه رو است، بر همین اساس باید با یک برنامه‌ریزی مناسب و مدیریت هرچه بهتر مصرف آب، مشکلات را برطرف کرد.

وی افزود: اميدواريم با به کارگیری سدبالاخانلو مشکل شهرستان بوئین‌زهرا تا حدودی مرتفع شود.

وزیر کشور یادآور شد: در جلسه شورای اداری شهرستان بوئین زهرا همچنین در زمینه پسماند و مدیریت صحیح آن به شکل مکانیزه و با رعایت ضوابط زیست محیطی اقدامات لازم صحبت شد و مقرر شد از این ظرفیت بهره اقتصادی هم برده شود.

وزیر کشور بیان کرد: استان قزوین استانی شهیدپرور و با سابقه تاریخی بالاست که ظرفیت گردشگری بالایی دارد که باید از آن به نحو احسن استفاده برد. 

وی با اشاره به بازدید از کارخانه آپاداناسرام گفت: این شرکت جزو شرکت‌های احیا شده‌ است که برای مدتی خط تولید آن به دلیل مشکلات ارزی فعالیتی نداشته است که اکنون با تلاش‌های صورت گرفته راه افتاده و ظرفیت تولیدی بالایی دارد.

وحیدی اظهارکرد: همچنین بازدیدی از شرکت شیشه‌لیا که از واحدهای فعال استان است، داشتیم که خط تولید خود را به طور کلی بازسازی کرده و زمينه تولید صادرات ۵۰ درصدی محصولات را فراهم کرده‌ است.

وی افزود: بنا به اظهارات مدیران شرکت این مجموعه‌ به صورت چهار شیفته فعال بوده و به ظرفیت ۴۰۰ تنی آن ۱۰۰ تن دیگر اضافه‌ شده است.



وحیدی یادآور شد: طبق گزارشات در شهرستان بوئین زهرا مشکل بیکاری وجود ندارد این نشان می‌دهد که در استان قزوین به دلیل وجود ظرفیت کارخانجات مشکل چندانی به لحاظ بیکاری وجود ندارد.

وی با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیشرو داریم که اميدواريم انتخابات پرشور با حضور نمایندگان از سلایق مختلف صورت بگیرد.

وزیر کشور بیان کرد: براساس ثبت‌نام صورت گرفته یک حجم عظیمی از سلایق مختلف در این انتخابات حضور دارند و تا چند روز آتی کار در هیات‌های اجرایی به پایان خواهد رسید.

وی تصریح کرد: شرایط پیش ثبت نام به گونه‌ای بوده که می‌توان پیش‌بینی کرد فضای رقابتی خوبی مهیا شود.

وزیر کشور افزود: آنچه نخبگان و خبرگان و معتمدین ملت و اقشار و گروه‌ها رقم می‌زنند ایجاد امید در همه سطوح است که این ظرفیت‌ها می‌تواند شرایط مشارکت مردم و رقابتی شدن انتخابات را محقق سازد.

وحیدی با اشاره به موضوع پرونده سرپرست فرمانداری قزوین بیان کرد: در این مورد با ریاست قوه قضائیه صحبت شده و امیدواریم این پرونده بررسی شده و مشکلی که برای ایشان ایجاد شده برطرف شود.

وزیر کشور در پایان گفت: این پرونده از سوی دستگاه قضائی پیگیری خواهد شد و نتیجه آن اعلام می‌شود.

انتهای خبر/۲۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان