۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین محصولات به قیمت تعاونی
کد خبر: ۳۶۵۷۶۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۱۶ ساعت: ۱۳:۳۵ ↗ لینک کوتاه

در نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین عرضه می‌شود؛

محصولات به قیمت تعاونی

محصولات به قیمت تعاونی در نمایشگاه تعاون در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین عرضه می‌شود.

محصولات به قیمت تعاونی
به گزارش حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین» به نقل از روابط‌عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین، احمد خورگامی اظهار کرد: اولین نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای بخش تعاون با حضور بیش از 70 مشارکت‌کننده از تاریخ 15 لغایت 19 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین دایر شده است.

وی افزود: تعاونی مصرف سازمان جهاد کشاورزی در نمایشگاه فوق حضور داشته و علاوه‌بر عرضه محصولات سوپر مارکتی، کالاهایی از جمله گوشت و مرغ، برنج، قند و شکر، روغن و زیتون را به قیمت تعاونی عرضه خواهند نمود.

خورگامی یادآور شد: همچنین شرکت تعاونی صنایع دستی زیرمجموعه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین، اتحادیه زنبورداران تولیدکننده انواع عسل و شرکت تعاونی دهیاران، تولیدکننده جدول، بلوک و مصالح ساختمانی، محصولات خود را به قیمت تعاونی عرضه می‌نمایند.

این مسئول افزود: تعاونی بازآفرینی شهری از جمله مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه است که طرح‌های بازآفرینی حوزه شهری را به نمایش خواهد گذاشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه قزوین عنوان کرد: انواع عرقیجات گیاهی، دستبافته‌ها، صنایع دستی، گل و گیاه و... توسط مشارکت‌کنندگان عرضه خواهد شد.

خورگامی در پایان گفت: در مدت برگزاری نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای بخش تعاون از ساعت 15 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهیم بود.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان