۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین بیش از ۱۰۰۰ تخت بیمارستانی به مجموعه درمان قزوین افزوده می‌شود
کد خبر: ۳۶۵۷۳۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۱۵ ساعت: ۱۰:۱۲ ↗ لینک کوتاه

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

بیش از ۱۰۰۰ تخت بیمارستانی به مجموعه درمان قزوین افزوده می‌شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی با هدف رفع نواقص زیرساختی در حوزه درمان به مجموعه مراکز درمانی استان افزوده می‌شود.

بیش از ۱۰۰۰ تخت بیمارستانی به مجموعه درمان قزوین افزوده می‌شود

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین؛ عبدالله کشاورز گفت: زیرساخت‌های درمانی استان در بخش دولتی با توجه به فرسودگی تخت‌ها و بیمارستان‌ها نیازمند یک اقدام جدی است که از چند سال قبل فعالیت‌هایی را در این حوزه آغاز کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: قزوین از جمله استان‌هایی است که به لحاظ نزدیکی با پایتخت در حوزه خدمات درمانی وضعیت قابل قبولی دارد، چرا که در این استان بخش تامین اجتماعی، خصوصی و دانشگاهی در حال ارائه خدمت به شهروندان هستند و تنها بایستی نسبت به تقویت زیرساخت‌های آن اقدام کرد.

کشاورز به طرح‌های در حال ساخت استان قزوین اشاره کرد و یادآور شد: ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی با مدیریت دانشگاهی، تکمیل بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی در محل فعلی این بیمارستان با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی، و احداث بیمارستان روانی ۲۲ بهمن با ۱۵۰ تخت در منطقه مینودر و همچنین افزودن تخت به بیمارستان شفای تاکستان و شهدای آبیک نیز از عمده طرح‌های در دستور کار بوده است.

این مسئول همچنین بیان کرد: تامین تجهیزات پزشکی همانند «ام ار ای» «سی تی اسکن» یکی از ملزومات این استان بوده که طی ۲ سال گذشته ۲ دستگاه به ظرفیت کنونی استان اضافه شد تا مردم بتوانند به نحو مطلوب‌تر کار‌های درمانی خود را پیگیری کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین خاطرنشان کرد: دستگاه سی تی آنژیوگرافی (CTA) نیز در استان قزوین مستقر شده و به زودی نیز افتتاح می‌شود تا مردم بتوانند مشکلات قلبی خودشان را در همین استان تشخیص و درمان کنند.


منبع:باشگاه حبرنگاران
انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان