۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین دشمن نمی‌خواهد ایران اسلامی تبدیل به الگو شود
کد خبر: ۳۶۵۷۲۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۱۵ ساعت: ۸:۲۷ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

دشمن نمی‌خواهد ایران اسلامی تبدیل به الگو شود

دشمنان کشور ایران به دلیل بروز و ظهور امثال شما دانش‌آموزان در گذشته و آینده و روحیه استقلال‌خواهی و رشد و تعالی نمی‌خواهد این کشور تبدیل به الگوی دیگران شود و به همین دلیل جمهوری اسلامی ایران در آماج توطئه، فتنه و بدخواهی هاست.

دشمن نمی‌خواهد ایران اسلامی تبدیل به الگو شود
به گزارش حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ محمدمهدی اعلایی شامگاه یکشنبه در دیدار با تعدادی از دانش‌آموزان نخبه استان قزوین که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: دانش‌آموزان حاضر در این جلسه یک بخشی از نمایندگان جامعه پراستعداد و توانمند هستند و توفیقاتی که به دست آورده‌اند نشانگر ظرفیت‌های موجود دانش‌آموزان در سطح استان و کشور است.

وی خطاب به دانش‌آموزان استان افزود: سعی کنید همه جانبه رشد کنید، وقتی افراد یک رشد غیرجامع داشته باشند، در آینده احساس موفقیت کامل نمی‌کنند و همواره دغدغه‌هایی خواهند داشت که بسیار آزاردهنده است.

اعلایی ادامه داد: تمرکز برای بروز و ظهور یک حوزه باید در کنار توجه به توسعه و رشد سایر حوزه‌های متفاوت با رشته‌های تخصصی باشد چراکه در غیر این صورت به صورت همه جانبه رشد نمی‌کنید و خیلی از افرادی که تصور می‌کنیم آدم‌های موفقی هستند شاید در زندگی خود خیلی خوشحال نباشند چراکه حس جامعیت از زندگی ندارند.

استاندار قزوین با بیان اینکه باید استعداد و علایق را به درستی شناسایی و بر روی آنها تمرکز کنید، اضافه کرد: کسانی که مسیر پیش روی خود را با تصمیم درست، تحقیق، مشورت و شناخت دقیق انتخاب می‌کنند به طور قطع نتیجه مطلوب‌تری می‌گیرند و لزومی ندارد که حتماً استعداد شما مقبول و مورد توجه و تعریف دیگران و جامعه باشد.

نماینده عالی دولت در استان ابراز کرد: جامعه آکنده از افرادی است که با حرف دیگران مسیری را رفته‌اند و امروز آرزو می‌کنند که ای کاش این تصمیم را نمی‌گرفتند، پس شما این اشتباه را نکنید و مسیر خود را به درستی انتخاب کنید.

وی افزود: طبیعی است که امکانات و زیرساخت‌های آموزش‌وپرورش پاسخگوی تمامی نیازهای شما نباشد و به همین دلیل باید از ظرفیت سایر دستگاه‌ها برای رشد و تعالی ظرفیت‌های دانش‌آموزان نخبه و با استعداد استفاده کرد.

اعلایی گفت: در مسیر رو به پیشرفت خود، به انتخاب جهت در زندگی توجه داشته باشید و فقط به سرعت حرکت توجه نکنید چراکه جهت حرکت در زندگی از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر مورد غفلت واقع شود به طور قطع در آینده شاهد عدم کامیابی و موفقیت حداقلی در ذهن همان فرد خواهد شد.

استاندار قزوین با بیان اینکه اتفاقاتی که در کشور می‌افتد باید در موقعیت‌های واقعی تحلیل شود، اضافه کرد: دشمنان کشور ایران به دلیل بروز و ظهور امثال شما دانش‌آموزان در گذشته و آینده و روحیه استقلال‌خواهی و رشد و تعالی نمی‌خواهد این کشور تبدیل به الگوی دیگران شود و به همین دلیل جمهوری اسلامی ایران در آماج توطئه، فتنه و بدخواهی هاست.

نماینده عالی دولت در استان در پایان گفت: کشور در شرایط تحریم‌های اقتصادی، هزینه‌کرد رسانه‌ای به جهت تخریب، حذف شخصیت‌های مهم کشور، نفوذ و بسیاری از دشمنی‌های دیگر موضوعات خود را پیش می‌برد و این حجم از دستاوردها و موفقیت‌ها با این حجم از دشمنی‌ها رقم خورده است، موضوعی که اگر در خیلی از کشورها دیگر اتفاق می‌افتاد، از پای در می‌آمدند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان