۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین آیا حضور استقلال برای شمس‌آذر خوش یمن است؟
کد خبر: ۳۶۵۶۷۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۱۱ ساعت: ۱۲:۳۵ ↗ لینک کوتاه

صبح قزوین گزارش می‌دهد؛

آیا حضور استقلال برای شمس‌آذر خوش یمن است؟

تیم شمس‌آذر هنوز رنگ امتیاز خانگی را به خود ندیده و با میزبانی شایسته سه امتیاز بازی‌های خانگی خود را به مهمان تقدیم کرده است، امیدواریم این بار حضور تیم استقلال برای قزوینی‌ها خوش یمن باشد و تیم شمس آذر بتواند طلسم سه امتیاز میزبانی خود را بشکند.

آیا حضور استقلال برای شمس‌آذر خوش یمن است؟

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری- تحلیلی صبح قزوین، در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم‌های شمس آذر و استقلال تهران عصر امروز از ساعت ۱۵:۳٠ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

امروز مقابل تیم شمس آذر قزوین استقلالی بازی خواهد کرد که صدرنشین است و این فصل فقط از سپاهان و هوادار گل خورده و در چهر بازی آخرش تمام تیم‌ها را برده است.

البته این سوی میدان شمس‌آذری بازی خواهد کرد، شگفتی‌ساز مسابقات لیگ یک بوده و با وجود تازه نفسی‌اش تیم‌های مدعی تراکتور تبریز و فولاد خوزستان را شکست داده و اگر سه امتیاز اول فصل به دلیل تخلف یکی از بازیکنان از این تیم سلب نمی‌شد الان یا 11 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفته بود.

دقیقی روز گذشته در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال گفته است: بازی سختی را مقابل تیم بزرگ استقلال تهران، پیش رو داریم، این تیم بازیکنان با کیفیت و گران قیمت و سرمربی خیلی خوب و کادرفنی قوی دارد.

وی ادامه داده است: با توجه به نتایجی که استقلال در چند هفته اخیر گرفته و شایستگی خود را در لیگ نشان داده، واقعا کار سختی مقابل آنها داریم.

سرمربی تیم شمس‌آذر قزوین همچنین گفته است: با این‌حال ما تیمی بسیار پرتوان، شایسته و با نفراتی جویای نام هستیم و تلاش می‌کنیم خودمان را بهتر و بیشتر به فوتبال کشور معرفی کنیم و ان‌شاءالله بازی سراسر هجومی را ارائه خواهیم کرد.

دقیقی از مردم قزوین خواست که با پرچم‌های سبز و انرژی مضاعف به تشویق تیم پرداخته و در تمام لحظات بازی و تا دقایق آخر تیم شهر خود را همراهی کنند تا با انرژی که به تیم می‌دهند کیفیت بازی بچه‌ها بالا برود.

در این نشست همچنین حمیدرضا رجبی مربی استقلال در غیاب جواد نکونام سرمربی این تیم بیان کرده است: آقای نکونام برای نشستن بر روی نیمکت در بازی فردا مشکلی ندارند.

وی گفته است: بازی سختی را در برابر تیم دونده شمس آذر داریم، ما باید تمام تلاش خود را کرده که به این سیر صعودی خود ادامه دهیم، باید روز به روز پیشرفت کنیم و نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.

رجبی همچنین ادامه داده است: اینکه چرا تیم شمس‌آذر بازی‌های خانگی را باخته و در بازی‌های خارج از خانه برده است، به دلیل نوپایی و سال اولی بودن آن در لیگ برتر است، البته برای ما فرقی نمی‌کند ما استقلال هستیم و دنبال کسب سه امتیاز در هر بازی هستیم.

شاگردان جواد نکونام که برای دیدار مقابل شمس آذر قزوین آماده می‌شوند با یک تغییر در خط دفاعی و بازگشت ایمان سلیمی به جمع مدافعان این تیم خود را آماده دیدار مقابل حریف قزوینی خواهند کرد.
طبق گمانه‌زنی‌ها ترکیب احتمالی تیم استقلال تهران در این مسابقه: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، آزمین سهرابیان، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، مهرداد محمدی و ارسلان مطهری خواهد بود.

از ترکیب اصلی تیم شمس تاکنون خبری نیست اما در حالی که همه گمانه‌زنی‌ها از احتمال حضور علیرضا رضایی دروازه‌بان اسبق تیم استقلال در دیدار امروز مقابل تیم سابقش می‌دهند، اما این بازیکن به دلیل مشکلی که در قراردادش دارد فعلا نمی‌تواند درون قفس توری این تیم قرار بگیرد، مطمئنا خود رضایی هم انگیزه زیادی دارد تا شایستگی‌های خود را مقابل استقلال ثابت کند اما ظاهرا این دوئل تا نیم فصل به تعویق افتاده است.

چرا که به گفته سعید دقیقی «علیرضا رضایی با توجه به شرایط قراردادی که دارد، استعلامی از سازمان لیگ گرفتیم. بعید می‌دانم تا نیم فصل بتواند برای ما بازی کند. قطعا در کنار ما نیست.».

به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین، تیم شمس‌آذر تیمی است که با وجود شایستگی هنوز رنگ امتیاز خانگی را به خود ندیده و با میزبانی شایسته سه امتیاز بازی خانگی را به مهمان تقدیم کرده است، اما با انگیزه‌ای که پس از دو برد متوالی از تیم‌های مدعی بدست آورده و به دنبال شگفتی‌آفرینی است، امیدواریم این بار حضور تیم استقلال برای قزوینی‌ها خوش یمن باشد و تیم شمس آذر بتواند طلسم سه امتیاز میزبانی خود را بشکند.

انتهای خبر/2001

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان