۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین محموله نوشابه انرژی‌زا قاچاق به مقصد نرسید
کد خبر: ۳۶۵۶۷۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۱۱ ساعت: ۹:۳۳ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین:

محموله نوشابه انرژی‌زا قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از کشف هزار و ۵۶ قوطی نوشابه انرژی‌زا قاچاق در عوارضی قزوین-زنجان و توقیف یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در این خصوص خبر داد.

محموله نوشابه انرژی‌زا قاچاق به مقصد نرسید
به گزارش حوزه حوادث «صبح قزوین»؛ بیژن خدایی اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودروهای عبوری در آزادراه قزوین-زنجان به یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس حامل تعداد قابل توجهی بسته‌های نامشخص در صندلی عقب خودرو مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف ان را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن هزار و 56 قوطی نوشابه انرژی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی و تائیدیه اداره بهداشت بود، کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده توسط کارشناسان حدود 500 میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم باتشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

ایست ماموران امنیت اقتصادی به سواری شوتی

با هوشیاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یک دستگاه سواری سمند شوتی توقیف و 9 هزار و 108 قلم انواع مواد خوراکی قاچاق کشف شد.

علی ابراهیمی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودروهای عبوری در آزادراه قزوین-زنجان به یک دستگاه خودرو سواری سمند مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: راننده خودرو که بدون توجه به دستور ایست ماموران با افزایش سرعت و رانندگی حادثه‌ساز به سمت ورودی شهر و چهارراه نسیم شمال تغییر مسیر داده بود، حین حرکت خلاف جهت در محور محمودآباد متوقف و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در بازدید از خودرو 9 هزار و 108 قلم انواع مواد خوراکی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود کشف شد، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان حدود دو میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان