شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در نظر دارد جهت خرید اقلام موردنیاز جهت انجام پروژه¬های توسعه شهری سال ۱۴۰۲ (از محل اعتبارات داخلی) از تولیدکنندگان و فروشندگان واجد شرایط با برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله¬ای با ارزیابی کیفی (فشرده) از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) آدرس www.setadiran.ir اقدام نماید.
آگهی مناقصه
(نوبت اول - دوم)
شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در نظر دارد جهت خرید اقلام موردنیاز جهت انجام پروژههای توسعه شهری سال 1402 (از محل اعتبارات داخلی) از تولیدکنندگان و فروشندگان واجد شرایط با برگزاری مناقصه عمومی دو مرحلهای با ارزیابی کیفی (فشرده) از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) آدرس www.setadiran.ir اقدام نماید.
زمان بازگشای پاکتها |
زمان بازگشایی اسناد کیفی |
مهلت ارائه اسناد پیشنهادی در سایت |
مهلت دریافت اسناد پیشنهادی در سایت |
مبلغ تضمین شرکت در مناقصه |
موضوع مناقصه |
شماره مناقصه |
ردیف |
ساعت 8 روز چهارشنبه مورخ 01/09/1402 |
ساعت 11 روز شنبه 27/08/1402 |
ساعت 10 روز شنبه 27/08/1402 |
10/08/1402 الی 15/08/1402 |
18.600.000.000 ريال هجده میلیارد و ششصد میلیون ريال |
خرید 400.000 متر کابل خودنگهدار فشار ضعیف آلومینیوم سه فاز 25+25+70+70*3 |
62/1402 |
1 |
1.760.000.000ریال یک میلیارد و هفتصد و شصت میلیون ریال |
1-خرید 32دستگاه تابلو بارانی 630 آمپری فشار ضعیف 2- خرید 2 دستگاه تابلو 1600 آمپری فشار ضعیف |
63/1402 |
2 |
شرکتهای متقاضی بایستی اسناد مناقصه (الف- ب- ج) و اسناد و مدارک ارزیابی کیفی را بهصورت جداگانه در سامانه ستاد بارگذاری نمایند.
قبل از گشایش پاکت پیشنهادات (مناقصه) ارزیابی کیفی مناقصهگران انجام خواهد شد و فقط پاکات پیشنهاد مناقصهگرانی که در ارزیابی کیفی مناقصه مربوط تایید و حد نصاب امتیاز را کسب نموده باشند، گشوده خواهد شد و پاکات سایر مناقصهگران عینا مسترد خواهد شد.
نوع سپرده شرکت در مناقصه: مطابق بند 8-1ماده 8 آییننامه تضمین معاملات شرکتهای توزیع نیروی برق میباشد.
اصل ضمانتنامه میبایست در پاکت در بسته و مطابق شرایط مندرج در اسناد مناقصه به دبیرخانه شرکت تحویل داده شوند.
به پیشنهادهای فاقد امضاء مشروط، مخدوش و پیشنهادهایی که بعد از انقضاء مدت مقرر در فراخوان واصل شود همچنین پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده مخدوش، سپردههای کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.
اطلاعات تماس دستگاه مناقصهگزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پاکت الف
آدرس: قزوین، تقاطع ولیعصر (عج) ابتدای خیابان طالقانی، طبقه همکف، دبیرخانه، تلفن: 33239270-028
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس: 41934-021 دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768
اطلاعات تماس دفاتر ثبتنام سایر استانها در سایت سامانه (www. Setadiran.ir) بخش "ثبت نام/پروفایل تامینکننده/مناقصهگر" موجود است.
چاپ نوبت اول: 09/08/1402 چاپ نوبت دوم: 10/08/1402
دیدگاه ها