۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین آغاز بارش‌های پراکنده پاییزی در قزوین
کد خبر: ۳۶۵۶۳۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۹ ساعت: ۱۲:۵۸ ↗ لینک کوتاه

کارشناس هواشناسی استان قزوین خبر داد:

آغاز بارش‌های پراکنده پاییزی در قزوین

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: با توجه به خروجی‌ آخرین مدل‌های هواشناسی تا آخر هفته با گذر متناوب امواج تراز میانی جو، افزایش ابر و در برخی نقاط احتمال بارش‌های رگباری و گاهی با رعد و برق در استان قزوین پیش بینی می‌شود.

آغاز بارش‌های پراکنده پاییزی در قزوین
ندا مشاطان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «صبح قزوین»، اظهار کرد: با توجه به خروجی‌ آخرین مدل‌های هواشناسی تا آخر هفته با گذر متناوب امواج تراز میانی جو، افزایش ابر و در برخی نقاط احتمال بارش‌های رگباری و گاهی با رعد و برق در استان قزوین پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: به لحاظ دمایی طی این مدت باتوجه به جریانات شمالی و نفوذ زبانه‌های پرفشار احتمال کاهش دما را هم پیش رو داریم.

کارشناس هواشناسی استان قزوین یادآور شد: امروز آب‌وهوای استان قزوین در اکثر نقاط نیمه‌ابری بوده و از بعداز ظهر با افزایش ابر بارش‌های پراکنده خواهیم داشت و برای روز چهارشنبه آسمانی ابری در پاره‌ای از نقاط افزایش ابر با احتمال بارش، رگبار و وزش باد پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مشاطان ادامه داد: از اواخر پنجشنبه تا صبح جمعه به مراتب میزان و شدت ابر و بارش‌های پراکنده در اکثر نقاط استان افزایش پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: کمینه دما در شبانه‌روز گذشته متعلق به آوج با پنج درجه سانتی‌گراد و بیشینه دما متعلق به آبیک با 26 درجه سانتی‌گراد بوده است.
 
مشاطان در پایان گفت: در شبانه‌روز گذشته همچنین نوسانات شهر قزوین بین 9 الی 25 درجه سانتی‌گراد بوده است.
 
انتهای خبر/2001
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان