۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین میدان «هما» در شهر قزوین ایمن‌سازی می‌شود
کد خبر: ۳۶۵۶۳۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۹ ساعت: ۹:۴۷ ↗ لینک کوتاه

شهردار قزوین:

میدان «هما» در شهر قزوین ایمن‌سازی می‌شود

شهردار قزوین گفت: با توجه به حجم بالای تردد خودروها در میدان هما، ضمن نصب علائم ترافیکی در فاز نخست، عملیات تراش، مرمت و روکش آسفالت اطراف میدان به مساحت ۳۰۰ متر مربع در طرح نهضت شبانه آسفالت انجام می‌شود.

میدان «هما» در شهر قزوین ایمن‌سازی می‌شود
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی «صبح قزوین» به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین؛ مهدی صباغی از اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت معابر منطقه یک قزوین به‌منظور مناسب‌سازی محیط، بهسازی معابر، ارتقای کیفی و بهینه‌سازی مسیر رفت و آمد شهروندان با رعایت اصول فنی و با کیفیت مطلوب به صورت نهضت شبانه خبر داد و اظهار کرد: با استفاده از ۱۷۶ تن آسفالت هزار و ۶۰۰ متر از خیابان بلاغی این منطقه آسفالت شد.

وی با اشاره به ایمن‌سازی معابر خیابان شهید منتظری به‌منظور ساماندهی جریان ترافیک، کاهش مخاطرات و تصادفات احتمالی و افزایش رفاه ساکنان محله دباغان افزود: سرعتکاه‌های آسفالتی استاندارد در این خیابان احداث و رنگ‌آمیزی شد.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: در اجرای عملیات روکش دستی آسفالت در بلوار ایران، تاکنون بیش از ۲۳۰ مترمربع آسفالت‌ریزی در پیاده‌راه‌های معابر فرعی ایران پنجم تا یازدهم صورت گرفته است.

صباغی اضافه کرد: به منظور جلوگیری از آب‌گرفتگی در فصول بارشی سال، هدایت آب‌های سطحی و زیباسازی منظر شهر، عملیات بهسازی و جدول‌گذاری در سطح معابر اصلی و فرعی ناحیه مهدیه منطقه سه شهرداری قزوین در دست اجرا است.

وی ادامه داد: پاکسازی معابر و بلوار اسماعیل‌آباد در ناحیه عظیمیه منطقه سه شهرداری با هدف رعایت بهداشت، زیبایی چهره شهر و کسب رضایتمندی ساکنان صورت گرفت.

شهردار قزوین تصریح کرد: با توجه به حجم بالای تردد خودروها در میدان هما، ضمن نصب علائم ترافیکی، در فاز نخست عملیات تراش، مرمت و روکش آسفالت اطراف میدان به مساحت ۳۰۰ متر مربع در طرح نهضت شبانه آسفالت انجام می‌شود.

صباغی از انجام عملیات جدول‌گذاری نهر روسی در ناصرآباد، در راستای ارتقای زیرساخت‌های شهری و هدایت آب‌های سطحی در معابر اصلی، عملیات جدول‌گذاری نهر روسی در خیابان مطهری محله ناصرآباد توسط معاونت عمرانی منطقه چهار انجام شد.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان