۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین تیشه و ماله‌ام را به جهاد سازندگی بدهید
کد خبر: ۳۶۵۵۸۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۱۰ ساعت: ۰:۵ ↗ لینک کوتاه

فرازی از وصیت‌نامه شهید «باب‌الله کریمی»؛

تیشه و ماله‌ام را به جهاد سازندگی بدهید

شهید «باب‌الله کریمی» در وصیت‌نامه‌اش آورده است: «طلبکاری‌هایم را بخشیدم! از مال دنیا هم یک تیشه و ماله دارم؛ آن را به جهاد سازندگی بدهید ...»

تیشه و ماله‌ام را به جهاد سازندگی بدهید
به گزارش حوزه ایثار و شهادت صبح قزوین؛ شهید «باب‌الله کریمی»، پنجم فروردین سال ۱۳۴۲، در روستای قمیک‌بزرگ از توابع شهر تاکستان به دنیا آمد، پدرش قدرت‌الله، کارمند بود و مادرش مشک‌عنبر خانم نام داشت، تا دوم ابتدایی درس خواند و گچکار بود. این شهید بزرگوار از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، هشتم آبان سال ۱۳۶۰، در مهاباد هنگام درگیری با گروه‌های ضدانقلاب بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید و مزار مطهرش در شهر قزوین قرار دارد.

متن وصیت‌نامه شهید باب‌الله کریمی:

اینجانب باب‌الله کریمی وصیت می‌کنم: طلبکاری‌هایم را بخشیدم! از مال دنیا هم یک تیشه و ماله دارم؛ آن را به جهاد سازندگی بدهید. من، یکی از افراد حزب‌الله هستم که در جبهه جنگِ حق علیه باطل در مهاباد مشغول نبرد با کفار می‌باشم و اگر چنانچه شهادت نصیبم شد.

وصیت می‌کنم: من جز راه الله و راه امام امت، خمینی کبیر، راه دیگری نداشتم و با کمال عقل خود به این میدان نبرد پا نهادم تا از اسلام و مسلمین دفاع نمایم و اگر چنانچه پیروزی از هر طریق نصیبم شد، هر کسی از اعضای خانواده‌ام که این وصیت به دست او می‌رسد بداند که من کاملاً مسلمان و در راه امام و خداوند بودم و همگی شما را به خداوند متعال می‌سپارم.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان