۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین ماجرای پایان تاریخ مصرف یک لیدر برانداز
کد خبر: ۳۶۵۵۱۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۷/۱۶ ساعت: ۷:۳۱ ↗ لینک کوتاه

کاسب خون؛

ماجرای پایان تاریخ مصرف یک لیدر برانداز

مسیح علینژاد چهره ضدایرانی که برای براندازی از دولت آمریکا حقوق می‌گرفت حالا مورد طرد براندازان قرار گرفته و در حال بایکوت شدن است.

ماجرای پایان تاریخ مصرف یک لیدر برانداز

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین؛ مسیح علینژاد از چهره‌های ضدایرانی و اپوزیسیون خارج‌نشین این روز‌ها حال خوبی ندارد و کم‌کم در حال بایکوت توسط غربی‌هاست. دولت آمریکا از سال‌های اخیر برای مسیح علینژاد ردیف بودجه قرار داد تا برای براندازی حاکمیت مثمرثمر واقع شود. علینژاد تاکنون بیش از ۷۳۲ هزار دلار از دولت آمریکا حقوق دریافت کرده است.

 

 

 

نمودار

علینژاد در این مدتی که از آمریکا به بهانه براندازی در ایران پول دریافت کرده، نه تنها موفق نبوده بلکه هم‌اکنون مورد طرد و تنفر براندازان نیز قرار گرفته است. اخیرا کاربران ضدانقلاب در اقدامی هماهنگ بیش از ۱۹ هزار توییت علیه مسیح علینژاد زدند که در این پویش مسیح علینژاد را کاسب خون معرفی کردند.

هشتگ انگلیسی

هشتگ انگلیسی «مسیح علینژاد کاسب خون» با ۱۹ k ترندِ اول توییتر فارسی شد

هشتگ «مسیح علینژاد کاسب خون» نوید اختلاف عمیق در بین اپوزیسیون است که بعد از اختلاف در ائتلاف شورای همبستگی کار به حذف رقبا در بین براندازان رسیده است. لازم به ذکر است که اخیرا مسیح علینژاد بایکوت خود را توسط آمریکا اعلام کرده است. او به صراحت می‌گوید که دولت آمریکا به وی گفته است هویت خود را عوض کند و زندگی پنهانی داشته باشد!

اگر ضدانقلاب‌ها در تجمع‌هایشان در خارج از ایران علیه منافقین و حامد اسماعیلیون شعار می‌دادند حالا نام یک نفر دیگر را به این شعارهایشان اضافه کرده و او را هم خطاب می‌کنند. او کسی نیست جز مسیح علینژاد!

اختلافات و تنش بین براندازان بالا گرفته تا جایی که رهبران خود را یکی پس از دیگری براندازی می‌کنند. کار به جایی رسیده است که کارشناس اینترنشنال می‌گوید: «افزایش این مدل تنش‌ها بیشتر ناشی از ناامیدی بسیار وسیع و عمیقی است که میان طرفین مختلف مخالف جمهوری اسلامی در خارج از کشور حاکم شده، ما از نظر روانشناسی سیاسی گرفتار شدیم!»

به هرحال مسیح علینژاد احتمالا به آخر خط رسیده و تبدیل به مهره‌ای شده است که کارایی و محبوبیت خود را از دست داده است. حالا کارفرمایان در حال خانه‌نشین کردن این شخص هستند.


انتهای خبر/1404
منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان