۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین تفاهم‌نامه همکاری بین تبلیغات اسلامی و آموزش‌وپرورش قزوین امضا شد
کد خبر: ۳۶۵۴۵۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۷/۱۲ ساعت: ۱۸:۵۶ ↗ لینک کوتاه

باحضور معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

تفاهم‌نامه همکاری بین تبلیغات اسلامی و آموزش‌وپرورش قزوین امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری بین اداراه‌کل تبلیغات اسلامی و آموزش‌وپرورش قزوین در زمینه حضور مبلغین در مدارس جهت انجام ماموریت‌های تبیینی امضا شد.

تفاهم‌نامه همکاری بین تبلیغات اسلامی و آموزش‌وپرورش قزوین امضا شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین، با حضور معاون فرهنگی و امور تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور عصر امروز تفاهم‌نامه همکاری بین آموزش‌وپرورش و تبلیغات اسلامی استان قزوین به امضا رسید.

یوسف پورآرین در این جلسه اظهار کرد: این تفاهم نامه در ۶ ماده و ۱۰ بند و به مدت دو سال؛ به منظور تقویت همکاری فرهنگی فی ما بین دو اداره کل آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی تنظیم شده است.
 
وی افزود: یکی از مفاد این تفاهم‌نامه برگزاری دوره تربیت مربی برای مربیان تربیتی و پرورشی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: توسعه مخاطب در حوزه رویداد «دختران حاج قاسم» و «پسران نوآوین» از دیگر برنامه‌هایی است که در این تفاهم‌نامه مد نظر قرار گرفته است.
 
در این جلسه همچنین نقی سیاهکالی مرادی اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به تعامل مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، بین آموزش‌و پرورش و این اداره‌کل فاصله زیادی نیست، در اغتشاشات سال گذشته که دشمن نظام تربیتی ما به خصوص نسل جوان و دانش‌آموزان را مورد تهاجم قرار گرفته بود، در این شرایط سازمان تبلیغات اسلامی همراهی کامل و خوبی با ما داشت.
 
وی بیان کرد: در سال تحصیلی گذشته بیش از دو هزار و ۶۰۰ جلسه جهاد تبیین با حضور ۱۶۴ استاد و مربی بخصوص در مدارس دخترانه استان قزوین برگزار شد.
 
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین ادامه داد: درب مدارس استان قزوین با وجود ۱۷ هزار معلم و ۲۵۰ هزار دانش‌آموز امروز به روی مبلغان مومن و انقلابی باز است.

وی بیان کرد: هرکس که تخصصی دارد می‌تواند در قالب فوق برنامه تربیتی در مدارس استان حاضر شده و نقش تبیینی را ایفا کند.

سیاهکلی در پایان گفت: امروزه اثرگذاری و نقش معلم در برخی مسائل حتی از خانواده نیز بیشتر و مهم‌تر است، لذا اگر معلمان توانمند و آگاه شوند بسیاری از مسائل دانش‌آموزان نیز حل خواهد شد.

انتهای خبر/ ۲۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان