۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین پشتیبان ولایت فقیه و ادامه دهنده‌ی راه شهدا باشید
کد خبر: ۳۶۵۴۲۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۷/۱۰ ساعت: ۵:۲۱ ↗ لینک کوتاه

چراغ راه؛

پشتیبان ولایت فقیه و ادامه دهنده‌ی راه شهدا باشید

شهید علی قجری در وصیتنامه خود می‌نویسد: ای مردم حزب الله! درود و رحمت خداوند بر شما باد که تا الآن و از این به بعد، به اسلام کمک کرده و می‌کنید. پشتیبان ولایت فقیه عالی قدر و ادامه دهنده‌ی راه شهدا باشید.

پشتیبان ولایت فقیه و ادامه دهنده‌ی راه شهدا باشید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ شهید علی مراد قجری پنجم مهر ۱۳۴۷، در روستای خوزنان از توابع شهر آبیک به دنیا آمد. پدرش محمدیار، بنا و کشاورز بود و مادرش گلدسته نام داشت. تا چهارم ابتدایی درس خواند. کشاورز بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. سیزدهم اردیبهشت ۱۳۶۵، در فاو عراق بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع شده است.

وصیتنامه شهید، علی مراد قجری:

با سلام به رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی که برای بار دیگر اسلام را در ایران پیاده کرد و ستایش خدایی را که مرا به این مقام راهنمایی کرد، که اگر لطف او نبود، هرگز نمی‌توانستم به این مقام برسم و امروز افتخار کنم که توانسته‌ام در جبهه‌های حق علیه باطل برای رضای خداوند حاضر شوم و در راه او کار کنم. از خداوند متعال تشکر می‌کنم که مرا از جهل و نادانی نجات داد. این قدر پایم را در چکمه می.کنم و این قدر جان فشانی و در راه خدا ایثارگری می.کنم، تا شاید خداوند منان گناهانم را ببخشد؛ چون بزرگ.ترین واجب از واجبات من، جهاد است و جهاد، بزرگ‌ترین افتخاری است که شامل حال همه کس نمی‌شود. ای پدر و مادرم و ای عزیزان بهتر از جانم! هرگز نمی‌توانم رنج و زحمت‌های شما را جبران کنم و امیدوارم فردای قیامت نزد زینب(س) روسفیدتان کنم. مادرم! سال.ها مرا به آغوش خود گرفتی و رنج کشیدی و شیر دادی، تا مرا برای حفظ اسلام بزرگ کردی. امیدوارم مانند مادر «وهب» باشی، که وقتی سر فرزندش را به مادرش دادند، سر را به سویشان پرتاب کرد و گفت: «من سری را که در راه خدا داده ام، پس نمی.گیرم!» آفرین بر شما مادرانی که با هزاران رنج و مشقت، فرزندان تان را بزرگ کردید و در اختیار اسلام گذاشتید. ...و ای پدر مهربانم! سال‌ها برای من زحمت کشیدی و مرا تحویل اسلام دادی؛ تشکر می‌کنم از خدایی که چنین پدری به من داده است. ...و اما ای برادران و خواهرانم! امیدوارم راه مرا -که راه اسلام است- ادامه دهید. امیدوارم در برنامه‌های مسجد شرکت کنید و به جبهه بروید و راه مرا ادامه دهید. خواهرانم! باید حجاب‌تان نمونه باشد، تا دیگران از شما درس بگیرند و همیشه به یاد خدا باشید. پیامی که برای مردم دارم: همیشه به یاد اسلام باشید و همیشه کمک‌های خود را در راه خدا، یعنی جبهه‌ها به مصرف برسانید. ای کوردلان! راه من، راه حسین(ع) است و راه من، راه دل است و راه من، راه اسلام است. افتخار می‌کنم که امروز چنین سعادتی پیدا کردم که در دیار عاشقان باشم و به سوی خدا پرواز کنم. ...و ای مردم حزب الله! درود و رحمت خداوند بر شما باد که تا الآن و از این به بعد، به اسلام کمک کرده و می‌کنید. پشتیبان ولایت فقیه عالی قدر و ادامه دهنده‌ی راه شهدا باشید.۱ (۱۵۸۵۵۲۹) علی مراد قجری ۰۶/۰۲/۱۳۶۵
انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان