۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین پیش‌بینی افزایش ابر و وزش بادهای لحظه‌ای در قزوین
کد خبر: ۳۶۵۴۱۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۷/۹ ساعت: ۱۱:۳۸ ↗ لینک کوتاه

کارشناس هواشناسی استان قزوین خبر داد:

پیش‌بینی افزایش ابر و وزش بادهای لحظه‌ای در قزوین

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: از بعدازظهر امروز تا روز چهارشنبه، گذر متناوب امواج تراز میانی جو را برای بعضی روزها به ویژه دوشنبه و چهارشنبه را پیش رو داریم.

پیش‌بینی افزایش ابر و وزش بادهای لحظه‌ای در قزوین
محسن آخوندی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ با اشاره به آخرین وضعیت هواشناسی استان قزوین اظهار کرد: وضعیت جوّی استان برای امروز نسبتا پایدار است.

وی افزود: از بعد از ظهر امروز تا روز چهارشنبه، گذر متناوب امواج تراز میانی جو را برای بعضی روزها به ویژه دوشنبه و چهارشنبه را پیش رو داریم که باعث افزایش ابر در برخی از مناطق می‌شود و در پاره‌ای مناطق رگبار باران، رعد و برق و وزش بادهای لحظه‌ای شدید را به همراه دارد.

کارشناس هواشناسی استان قزوین بیان کرد: برای فردا، وزش بادهای نسبتا شدید سردی در بخش‌هایی از استان به ویژه مناطق غربی با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

آخوندی اضافه کرد: به لحاظ دمایی، دمای آوج در بامداد امروز هشت درجه سلسیوس بوده و حداکثر دما برای شهر رازمیان 33 درجه و برای قزوین 12 و 27 درجه سلسیوس بوده است.

وی عنوان کرد: تغییرات خاصی را به لحاظ دمایی تا پایان هفته در استان قزوین نخواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی استان قزوین در پایان یادآور شد: باتوجه به وزش باد و احتمال گرد و خاک، از هم استانی‌ها درخواست داریم مراقب گرد و خاک باشند.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان