۱۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۱ شنبه

صبح قزوین رشد ۵۸ درصدی کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های قزوین
کد خبر: ۳۶۵۴۱۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۷/۹ ساعت: ۱۰:۷ ↗ لینک کوتاه

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اعلام کرد:

رشد ۵۸ درصدی کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های قزوین

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: خوشبختانه میزان کمک‌ها در قیاس با سال گذشته ۵۸ درصد رشد داشته که جشن عاطفه‌ها همچنان تا ۱۵ مهر ماه در سطح مدارس ادامه دارد.

رشد ۵۸ درصدی کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های قزوین
همت امانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در قالب اجرای جشن عاطفه‌ها اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها با دو رویکرد ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌‌آموزان همزمان با سراسر کشور در استان قزوین هم برگزار شد.

وی افزود: در حال حاضر ۹ هزار و چهار دانش‌‌آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند که از این تعداد هشت هزار و ۵۱۸ نفر دانش‌آموز و ۴۸۶ نفر دانشجو هستند.

رشد ۵۸ درصدی کمک‌ها در جشن عاطفه‌ها

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: امسال با برنامه‌ریزی انجام شده جشن عاطفه‌ها در دو هزار و ۳۰۸ پایگاه سیار و ثابت مستقر در ادارات کمیته امداد سطح استان، مراکز نیکوکاری و مدارس انجام شد.

وی عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود مجموع کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب اجرای برنامه جشن عاطفه‌ها در سال جاری ۹۲ میلیارد ریال باشد که تا به امروز ۸۰ درصد برنامه به صورت نقدی و غیرنقدی تحقق پیدا کرده است.

امانی با اشاره به رشد کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌ها نسبت به سال گذشته بیان کرد: خوشبختانه میزان کمک‌ها در قیاس با سال گذشته ۵۸ درصد رشد داشته که جشن عاطفه‌ها همچنان تا ۱۵ مهر ماه در سطح مدارس ادامه دارد.

اجرای پویش «سهم هر نفر ۱۰ هزار تومان برای جشن عاطفه‌ها»

وی از برگزاری پویش «سهم هر نفر ۱۰ هزار تومان برای جشن عاطفه‌ها» در جهت افزایش مشارکت‌های مردمی خبر داد و گفت: در حال حاضر جمعیت استان قزوین در حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر می‌باشد که اگر از این آمار یک میلیون نفر هر کدام نفری ۱۰ هزار تومان به جشن عاطفه‌ها مساعدت کنند برنامه پیش‌بینی شده ما در راستای پرداخت حداقل یک میلیون تومان برای هر خانوار تحت حمایت محقق می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم نیکوکار و خیر استان مثل همیشه با شرکت در این پویش یاریگر کمیته امداد استان در رسیدگی به خانواده‌های نیازمند باشند.

وی در پایان گفت: تا به امروز بسته‌های لوازم تحصیلی توسط ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان آماده و توزیع شده است و بنا داریم تا با اجرای پویش مذکور بخشی دیگر از کمک‌ها به شکل نقدی به حساب دانش‌آموزان تحت حمایت جهت تهیه لوازم‌التحریر واریز شود.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان