۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین قهرمانی تیم بسیج دانش‌آموزی قزوین در مسابقات فوتسال کشوری
کد خبر: ۳۶۵۳۶۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۷/۶ ساعت: ۱۳:۱۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین خبر داد:

قهرمانی تیم بسیج دانش‌آموزی قزوین در مسابقات فوتسال کشوری

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین گفت: تیم فوتسال بسیج دانش‌آموزی استان قزوین با شکست تیم اردبیل عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

قهرمانی تیم بسیج دانش‌آموزی قزوین در مسابقات فوتسال کشوری
به گزارش حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ به نقل از روابط‌عمومی بسیج دانش‌آموزی استان قزوین ابراهیم رسولی‌فر اظهار کرد: در پایان پنجمین دوره مسابقات فوتسال بسیج دانش آموزی کشور «یادواره شهید رضا پناهی» تیم فوتسال بسیج دانش‌آموزی استان قزوین با شکست تیم اردبیل عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

وی افزود: این مسابقات با حضور ۳۲ تیم از ۳۱ استان کشور در هشت گروه برنامه‌ریزی و از تاریخ ۲۶ لغایت ۳۱ شهریورماه به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین بیان کرد: این موفقیت را به همه دانش‌آموزان استان قزوین و بویژه به بازیکنان و مربی تیم تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: سازمان بسیج دانش‌‍آموزی برنامه‌های متنوع فرهنگی، علمی، ورزشی و تربیتی و ... برای نقش‌آفرینی دانش‌آموزان تدارک دیده و نوجوانان و جوانان می‌توانند با حضور و شرکت در این فعالیت‌ها، توانایی‌ها و استعدادهای خود را به نمایش بگذارند.

این مسئول گفت: عرصه ورزش یکی از بهترین عرصه‌هایی است که دانش‌آموزان می‌توانند با تشکیل تیم و گروه در انواع رشته‌های ورزشی استعداد خود را به نمایش بگذارند و خوشبختانه ظرفیت‌های خیلی خوبی در بین نوجوانان و جوانان استان قزوین داریم.

رسولی‌فر در پایان تاکید کرد: انتظار می‌رود مسئولان و مدیران استان ضمن ایجاد فرصت و ظرفیت‌های لازم برای حضور جوانان در فعالیت‌های ورزشی، حمایت و پشتیبانی‌های لازم مادی و معنوی را از ورزشکاران استان داشته باشند.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان