۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین استقلال را به ویرانه تبدیل کردید
کد خبر: ۳۶۵۲۸۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۷/۱ ساعت: ۱۰:۱۲ ↗ لینک کوتاه

نمی‌گذاریم سرمربی استقلال را فراری بدهید

داستان تقابل بازیکنان استقلال با کادر مدیریتی این باشگاه همچنان ادامه دارد.

استقلال را به ویرانه تبدیل کردید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین، بازیکنان استقلال شامگاه پنجشنبه با انتشار یک متن مشترک در فضای مجازی به شدت علیه کادر مدیریتی باشگاه موضع گرفتند و حالا صحبت‌های بسیار جدی پیرامون اعتصاب مجدد آنها به گوش می‌رسد.
نکته اینجاست که چند سال قبل و اگر دقیق بخواهیم بگوییم، در زمستان سال ۹۸ هم درگیری علی خطیر با فرهاد مجیدی در فضای مجازی موجب شد تا بازیکنان آن زمان استقلال یک پست مشترک را منتشر کنند و این پست هنوز در اینترنت قابل رویت است. مجیدی در روزهای آغازین حضورش در استقلال تحت عنوان سرمربی و جانشینی به جای استراماچونی، نکاتی را در مورد مذاکرات دوحه مطرح کرد که با واکنش علی خطیر مواجه شد.

دقیقاً پس از همین مسئله بود که تعداد زیادی از بازیکنان وقت استقلال با انتشار یک پست مشترک به حمایت از سرمربی خودشان پرداختند و البته بدون اسم آوردن از شخص خاصی، متنی را با این مضمون به صورت مشترک منتشر کردند: آقای آویزان! دست از سر استقلال بردار. خانه‌ای که با خون دل و عرق جبین ساختیم را به ویرانه تبدیل کردید. تیمی که بوی قهرمانی می‌داد را تبدیل کردید به تیمی که با نگاه به آینده جز استرس و ناامیدی نمی‌بیند. ما  همیشه پشت سرمربی خودمان بوده‌ایم اما نمی‌گذاریم او را فراری بدهید. ما به عنوان سربازان استقلال از جان مایه می‌گذاریم و برای سربلندی استقلال می‌جنگیم.
انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان