۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین نیروهای مسلح با شعار «ما متحدیم» در صحنه حضور دارند
کد خبر: ۳۶۵۲۸۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۳۱ ساعت: ۱۲:۲۴ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

نیروهای مسلح با شعار «ما متحدیم» در صحنه حضور دارند

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: حضور نیروهای مسلح در کنار یکدیگر تحقق شعار «ما متحدیم» است. ما در دفاع مقدس با هویت اسلامی و ملی از اسلام و ملیت خودمان صیانت کردیم و امروز نیز با همان هویت اسلامی ملی، می‌توانیم از ایران عزیز و باورهایمان صیانت کنیم.

نیروهای مسلح با شعار «ما متحدیم» در صحنه حضور دارند
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ رژه اقتدار نیروهای مسلح استان قزوین صبح امروز همزمان با سراسر کشور با حضور مسوولان استانی، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد. 

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای عرصه دفاع مقدس و با اشاره به شعار «ما متحدیم» به عنوان شعار امسال هفته دفاع مقدس بیان کرد: امروز جلوه این اتحاد را در جایگاه و میدان مشاهده می‌کنید همچنان که مسئولان در عرصه‌های مختلف مدیریتی و اجرایی در این مراسم در کنار یکدیگر حضور دارند.

وی گفت: حضور نیروهای مسلح در کنار یکدیگر تحقق شعار «ما متحدیم» است. ما در دفاع مقدس با هویت اسلامی و ملی از اسلام و ملیت خودمان صیانت کردیم و امروز نیز با همان هویت اسلامی ملی، می‌توانیم از ایران عزیز و باورهایمان صیانت کنیم. 

آتانی عنوان کرد: دیروز با درایت و هوشمندی مقتدرانه امام روشن‌ضمیرمان، حادثه جنگ را در بهترین شرایط به پیروزی تبدیل کردیم. او خالق بسیج مردمی و مردمی‌ترین نهاد امنیتی در دنیا بود. امروز این مدیریت و رهبری هوشمندانه به دست امام خامنه‌ای«مدظله‌العالی»، با همان راه و مسیر و توده‌های مردمی و نیروی مسلح برآمده از مردم است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: در دفاع مقدس، بازسازی معنوی انجام شد‌. آنچه که در سالیان قبل از انقلاب در سینه پدران و مادران ما نهفته بود در یک میدان جهاد قابل لمس و اندازه‌گیری به رویت همگان گذاشته شد و با معنویت جنگ سخت را لطیف و پر عاطفه کردیم.

وی در پایان گفت: تجلیل و تکریم در هفته دفاع مقدس، یادآور دستاوردهای عظیمی است که بی‌شمار است و استمرار آن برای رسیدن به قله پیروزی نیاز جامعه است.

انتهای خبر/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان