۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین تداوم نصب تابلوها و ملزومات ترافیکی در سطح شهر قزوین
کد خبر: ۳۶۵۲۶۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۳۰ ساعت: ۸:۵۸ ↗ لینک کوتاه

شهردار قزوین خبر داد:

تداوم نصب تابلوها و ملزومات ترافیکی در سطح شهر قزوین

شهردار قزوین گفت: تداوم عملیات بهسازی، نصب تابلوها و ملزومات ترافیکی در سطح شهر قزوین با هدف ایمنی عبور و مرور شهروندان، کاهش تصادفات و بار ترافیکی تابلوها و ملزومات ترافیکی در حال انجام است.

تداوم نصب تابلوها و ملزومات ترافیکی در سطح شهر قزوین
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین به نقل از ایمنا؛ مهدی صباغی از عملیات اصلاح هندسی میدان شورا خبر داد و اظهار کرد: این میدان در بلوار شهید چگینی و کمربندی سبز شرق در منطقه سه شهری واقع شده است که با هدف سهولت در تردد خودروها اصلاح هندسی می‌شود.

وی از ادامه عملیات روکش آسفالت مکانیزه رمپ پل ابوترابی خبر داد و افزود: عملیات روکش آسفالت مکانیزه رمپ پل شهید ابوترابی با مساحت هزار متر مربع به اتمام رسیده است.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: هم‌اکنون حد فاصل مصلی به ورودی راست‌گرد به پل امام رضا (ع) با دو اکیپ کامل جهت تسریع در امور عملیات روکش آسفالت در مساحت تقریبی پنج هزار مترمربع در حال اجرا است.

صباغی از عملیات واکاری نهال در تعدادی از بلوارهای شهر خبر داد و اضافه کرد: اجرای این طرح به منظور حفظ و ارتقای سطح کیفی فضای سبز در دستور کار سازمان قرار گرفته است و واکاری درختان فضای سبز با توجه به نزدیکی فصل پاییز در برنامه کاری قرار دارد و این عملیات تاکنون در بلوارهای پیامبر اعظم (ص) و آزادگان انجام شده است.

وی از دال‌گذاری قسمتی از کانال چوبیندر خبر داد و گفت: پروژه دال گذاری کانال چوبیندر توسط معاونت فنی وعمرانی منطقه یک شهرداری قزوین در حال اجرا است.

شهردار قزوین هدایت و کنترل آب‌های سطحی و جلوگیری از بوی نامطبوع فاضلاب شهری، افزایش رضایتمندی شهروندان چوبیندر، ارتقای بهداشت عمومی و توسعه خدمات شهری را از اهداف مهم اجرای عملیات دال گذاری کانال چوبیندر دانست و تاکید کرد: این پروژه با اعتبار بیش از ۱۳ میلیارد ریال به طول ۳۷۰ متر مربع در مدت سه ماه اجرا خواهد شد.

صباغی گفت: تداوم عملیات بهسازی و نصب تابلوها و ملزومات ترافیکی در سطح شهر قزوین با هدف فراهم‌آوردن ایمنی عبور و مرور شهروندان، کاهش تصادفات و کاهش بار ترافیکی تابلوها و ملزومات ترافیکی در بلوارهای ۲۲ بهمن، شهید چگینی، شهید مطهری و خیابان‌های اصفهان، راه‌آهن و سعدی بهسازی و نصب شد.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان