۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین راه دفاع مقدس تا زمان ظهور ادامه دارد
کد خبر: ۳۶۵۲۶۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۲۹ ساعت: ۱۲:۲۳ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

راه دفاع مقدس تا زمان ظهور ادامه دارد

استاندار قزوین گفت: جدال بین حق و باطل همیشگی است و این دفاع مقدس در طول تاریخ از بدو خلقت آدم وجود داشته تا در نهایت با ظهور منجی عالم بشریت نیز کلمه مطلق حق رقم بخورد.

راه دفاع مقدس تا زمان ظهور ادامه دارد
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ محمدمهدی اعلایی در همایش بزرگ سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات فاطمه زهرا (س) سپاه استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: درود و سلام می‌فرستیم به روح پاک امام خمینی (ره) که همت و اراده بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی سبب شد تا امروز ملت ایران، کشور و شهدای ما به این جایگاه برسند.

وی افزود: برکت نامگذاری هفته دفاع مقدس که سالانه انجام می‌شود، بهانه‌ای است تا از زحمات کسانی که جان بر کف از ملت و کشور دفاع کردند قدردانی شود و یادآوری باشد از همه کسانی که از ابتدای انقلاب اسلامی و این نظام مقدس وفادارانه ایستادند.

استاندار قزوین گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک وضعیت منحصر به فرد در تاریخ، کلمه حق و حقوق مردم را به شکل واقعی در دنیا دنبال می‌کند و دشمنان برنامه‌ریزی می‌کنند تا به این نظام آسیب بزنند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین بیان کرد: جدال بین حق و باطل همیشگی است و این دفاع مقدس در طول تاریخ از بدو خلقت آدم وجود داشته تا در نهایت با ظهور منجی عالم بشریت نیز کلمه مطلق حق رقم بخورد.

اعلایی عنوان کرد: اکنون هم در وضعیت دفاع از حق قرار داریم و همه ما باید در فعل و گفتار در مسیر نظام جمهوری اسلامی قدم برداریم چراکه این هم نوعی جهاد است و تفاوتی با جهاد دوران دفاع مقدس ندارد.

وی تصریح کرد: به خواست و اراده مردم و مشارکت آنها فضای اجرایی کشور و دولت در مسیری قرار گرفته که تاکید بیشتری بر آرمان‌های انقلاب اسلامی وجود دارد.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان