۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین رزمندگان دفاع مقدس، ایران را به کانون قدرت تبدیل کردند
کد خبر: ۳۶۵۲۶۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۲۹ ساعت: ۱۱:۵۷ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین:

رزمندگان دفاع مقدس، ایران را به کانون قدرت تبدیل کردند

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین در تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان گفت: شما ایران را به کانون قدرت بین‌المللی تبدیل کردید و به ملت ایران آبرو و دیانت بخشیدید و میدان زُمُخت جنگ را پُرعاطفه کردید و به نسل‌های آینده صبر، پایداری و مقاومت آموختید.

رزمندگان دفاع مقدس، ایران را به کانون قدرت تبدیل کردند
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ سردار رستمعلی رفیعی آتانی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» و دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان و پیشکسوتان و مسئولان دستگاه‌های استانی که به صورت ویدئو کنفرانس در سالن اجتماعات فاطمه زهرا (س) سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نام قزوینی‌ها همواره از دیروز تا امروز در میدان دفاع مقدس و مقاومت خوب درخشیده است.

وی افزود: زمانی که دشمن در جبهه مقاومت صف‌آرائی کرد، نام دلاوران قزوینی در این میدان به خوبی درخشید؛ سردار شهید محمدرضایی ستاره و نماینده ارادت قزوینی‌ها به بانوی صبر و ایثار حضرت زینب (س) است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین بیان کرد: دیروز و امروز مقاومت قالبی گویاتر از قزوینی ها ندارد.

آتانی در تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان تصریح کرد: شما ایران را به کانون قدرت بین‌المللی تبدیل کردید و به ملت ایران آبرو و دیانت بخشیدید و میدان زُمُخت جنگ را پُرعاطفه کردید و به نسل‌های آینده صبر، پایداری و مقاومت آموختید.

وی تاکید کرد: آنچه که رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس خلق کردند یک لیست بلندبالایی است و تجلیل از خانواده مجاهدان، تجلیل از همه عظمت‌هایی است که در دوران دفاع مقدس خلق شد و تمامی این غرورآفرینی‌ها حاصل زحمات مادران و همسران رزمندگان بود.

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: همسران مجاهدان راه خدا، نیمه پنهان این مجاهدان و نیمه زینبی عاشورای دفاع مقدس و راه مقاومت هستند.

وی بیان کرد: بانوان، قله آبرو و حیثیت ما هستند که اگر نقطه قوت جامعه نبودند، دشمن امروز به این نقطه حمله نمی‌کرد.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان