۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین ۵ هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان قزوینی اهدا شد
کد خبر: ۳۶۵۲۵۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۲۹ ساعت: ۱۱:۶ ↗ لینک کوتاه

در قالب طرح پویش همکلاسی مهربان؛

۵ هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان قزوینی اهدا شد

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان قزوین گفت: ۵ هزار بسته لوازم التحریر در قالب طرح پویش همکلاسی مهربان در اختیار دانش‌آموزان قزوینی قرار گرفت.

۵ هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان قزوینی اهدا شد
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ ابراهیم رسولی‌فر، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان قزوین بیان کرد: با حمایت فرمانده سپاه استان، برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم برای تدارک بسته‌های لوازم‌التحریر قبل از بازگشایی مدارس برای دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار و نیازمند، انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد شرایط برابر و مساوی برای تحصیل و شرکت در کلاس‌های درس با عنوان عدالت آموزشی و نصیب برابر از اهداف آموزش‌وپرورش و سازمان بسیج دانش‌آموزی است، افزود: یکی از وظایف و برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی بهره‌گیری از ظرفیت خیرین و افراد توانمند است تا این افراد که در کنار کمک‌های مالی دانش‌آموزان و خانواده آنها قرار گرفته و اسباب تحصیل و آموزش سایر دانش‌آموزان نیازمند را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه با کمک مسئولان آموزش‌وپرورش‌ و کمیته امداد حضرت امام (ره)، مدیران مدارس و بهزیستی دانش‌آموزان نیازمند با حفظ آبرو و کرامت انسانی شناسایی شده و در بانک اطلاعاتی قرار می‌گیرند ابراز کرد: هدف از برگزاری طرح همکلاسی مهربان ایجاد روحیه همدلی بین دانش‌آموزان و استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان برای تهیه اقلام تحصیلی سایر دانش‌آموزان کم‌برخوردار است که این طرح همواره پس از گذشت سال‌های متمادی همچنان مورد استقبال دانش‌آموزان قرار دارد.

این مسئول گفت: به لطف خدا و با کمک‌های جمع‌آوری شده از خود دانش‌آموزان در قالب پویش همکلاسی مهربان، کمک خیرین، سازمان بسیج سازندگی و با همکاری اداره آموزش‌وپرورش پنج هزار بسته لوازم‌التحریر شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار، مداد رنگی، جامدادی و ... به ارزش تقریبی سه میلیارد تومان آماده شده که بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان