۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین موتور سیکلت قاچاق در بوئین‌زهرا متوقف شد
کد خبر: ۳۶۵۲۴۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۲۸ ساعت: ۱۴:۵۱ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین:

موتور سیکلت قاچاق در بوئین‌زهرا متوقف شد

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان بوئین‌زهرا یک دستگاه موتورسیکلت ۱۳۰۰ سی سی قاچاق توقیف و راکب آن دستگیر شد.

موتور سیکلت قاچاق در بوئین‌زهرا متوقف شد
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس قزوین، سردار علی ابراهیمی گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان بوئین‌زهرا حین گشت‌زنی فعال و هدفمند خود در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتور سیکلت سنگین مشکوک شده و جهت بررسی دقیق تر وارد عمل شدند.

وی افزود: در اقدام به موقع مأموران پلیس حاضر در صحنه موتور سیکلت توقیف و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی جهت بررسی به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان این که در بررسی‌های انجام شده مشخص شد موتور سیکلت توقیفی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی است تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این موتورسیکلت را پنج میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و فرد متخلف برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه فعالیت مجرمانه در زمینه قاچاق برخورد خواهد کرد و از شهروندان نیز انتظار داریم هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان