۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین اعزام تیم واترپلوی استان قزوین به جشنواره ملی زیر ۱۲ سال کشور
کد خبر: ۳۶۵۲۳۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۲۸ ساعت: ۱۰:۲۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس هیات شنا استان قزوین خبر داد:

اعزام تیم واترپلوی استان قزوین به جشنواره ملی زیر ۱۲ سال کشور

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان قزوین گفت: تیم واترپلوی زیر ۱۲ سال استان قزوین به جشنواره واترپلو ویژه پسران کشور در استان زنجان اعزام می‌شود.

اعزام تیم واترپلوی استان قزوین به جشنواره ملی زیر ۱۲ سال کشور
سعید شهرباف در گفتگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ اظهار کرد: جشنواره واترپلو ویژه پسران در رده سنی زیر ۱۲ سال جهت تشویق و توسعه کمی و کیفی واترپلوی کشور از ۲۹ شهریور الی یک مهر ماه ۱۴۰۲ به میزبانی هیات شنای استان زنجان در استخر شهید شهبازی واقع در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد زنجان برگزار شود.

شهرباف در ادامه افزود: در این رویداد که برای کشف استعدادهای برتر در رشته واترپلو برگزار می‌شود تیم استان قزوین شامل ۱۵ ورزشکار متولدین سال‌های ۹۰، ۹۱ و ۹۲ حضور خواهد داشت.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم واترپلوی زیر 12 سال استان قزوین گفت: ورزشکاران این تیم در طرح استعدادیابی سال 1401 انتخاب شده و با حضور مربیان برتر استان به مدت یکسال آموزش دیده و با تمرین‌های پی در پی و تخصصی تربیت یافته‌اند.

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان همچنین بیان کرد: طرح استعدادیابی از متولدین سال های ۹۲ ۹۳ و ۹۴ از اول مهر ۱۴۰۲ در مجموعه ورزشی استخر شهید رجایی برگزار خواهد شد که علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام در طرح استعدادیابی رشته‌های مختلف به استخر شهید رجایی در ابتدای بلوار آیت الله خامنه‌ای مراجعه و یا با شماره 02833379080 تماس حاصل فرمایند.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان