۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین هدف‌گذاری استان قزوین برای صادرات یک میلیارد دلاری 
کد خبر: ۳۶۵۲۱۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۲۷ ساعت: ۷:۵۰ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین اعلام کرد:

هدف‌گذاری استان قزوین برای صادرات یک میلیارد دلاری 

استاندار قزوین گفت: هدف‌گذاری استان قزوین این است که در یک بازه زمانی مشخص به صادرات میلیارد دلاری دست پیدا کند، موضوعی که نزدیک به ۷۰ درصد آن محقق شده و باقی مانده آن هم با همت و تلاش مدیران و تولیدکنندگان محقق می‌شود.  

هدف‌گذاری استان قزوین برای صادرات یک میلیارد دلاری 
به گزارش حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در آئین افتتاح طرح توسعه شرکت شیشه قزوین که عصر روز گذشته برگزار شد، اظهار کرد: ثمره تلاش تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در استان قزوین این است که استان در بخش صنعت هم مانند دیگر داشته‌های خود در سطح کشور حرف برای گفتن دارد و نیازهای کشور را تامین می‌کند.
 
اعلایی با بیان اینکه برخی از واحدهای تولیدی نقش پرچمداری تاریخی و اقتصادی را ایفا میکنند، گفت: شرکت شیشه قزوین یکی از واحدهای باسابقه و خوشنام در استان قزوین است و فعالیت این شرکت رو به رشد ارزیابی می‌شود و آینده بهتری را برای آن می‌توان متصور شد.
 
استاندار قزوین اضافه کرد: مجموعه مدیران اقتصادی استان به تمامی صنایع و فعالیت‌های تولیدی توجه دارد و از همه فعالیت‌ها حمایت می‌شود ولی این حمایت برای برخی از شاخه‌های تولیدی مانند شیشه ویژه‌تر است.
 
نماینده عالی دولت در استان گفت: یکی از زنجیره‌های ارزشآفرین و مهم استان زنجیره تولیدات غیرفلزی است که ظرفیت بالایی دارد و می‌توان صادارات آن را هم در دستور کار قرار داد.

اعلایی با بیان اینکه تمامی واحدهایی که امکان صادرات دارند در اولویت حمایت قرار می‌گیرند، گفت: هدف‌گذاری استان قزوین این است که در یک بازه زمانی مشخص به صادرات میلیارد دلاری دست پیدا کند، موضوعی که نزدیک به ۷۰ درصد آن محقق شده و باقی‌مانده آن هم با همت و تلاش مدیران و تولیدکنندگان محقق می‌شود.

انتهای خبر/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان